"לא יכולה להיות עם מישהו שמשקר כל הזמן": ארוסתו של הטרול האנטישמי הודיעה שהיא עוזבת אותו

הדוגמנית הרוסייה שהתארסה לג'קסון הינקל, משפיען הרשת שהפיץ תעמולה של חמאס וחגג את מותם של חיילי צה"ל, חשפה כי היא מסיימת את מערכת היחסים איתו ושבה לרוסיה • "הוא שקרן ומניפולטור ואיים עלי בגירוש מהמדינה"

התועמלן ג'קסון הינקל. צילום: איי.פי

מכה אישית כואבת לאחד מהתועמלנים האנטי-ישראלים הגדולים ברשתות החברתיות: אנה לינקובה, ארוסתו הדוגמנית של ג'קסון הינקל, הודיעה היום (ראשון) כי היא עוזבת אותו וכינתה אותו "חלול ונרקיסיסט".

בפוסט שפרסמה הדוגמנית ומלכת היופי הרוסייה באינסטגרם, היא כתבה כי היא עוזבת את הינקל, פעיל פוליטי פרו-רוסי ואנטישמי, וחוזרת למולדתה ברוסיה. בתגובות לפוסט כתבה הדוגמנית כי הינקל "יצא חלול ונרקיסיסט, ועדיף להבין זאת מאוחר מאשר לעולם לא".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Анна Линникова (@anna__linnikova)

בתגובה אחרת כתבה לינקובה: "אין לי חשק להסתדר עם נרקיסיסט מניפולטור שאיים עלי בגירוש חזרה לרוסיה".  בתגובה נוספת היא כתבה: "ג'קסון אולי נראה כמו איש בוגר כשהוא לובש חליפה, אבל הוא בן 23 וילדותי מאוד. הוא לא מוכן לחיי נישואים".

הינקל התארס ללינקובה בחודש ספטמבר, וברשתות החברתיות התייחסו למערכת היחסים כחלק מהקשר של הינקל לקרמלין ומהתמיכה שלו בנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. כעת גולשים הגיבו בשעשוע כי הינקל "מדבר יותר מדי על עזה לאחרונה, והרגיז את המפעילים הרוסים שלו".

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הינקל הפך את חשבונות הרשתות החברתיות שלו לזירה לתעמולה תומכת חמאס מהזן הקיצוני ביותר, חוגג את מותם של חיילי צה"ל ומפיץ תיאוריות קונספירציה חסרות שחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר