"האישה פיתתה אותו לווילה": פרטים חדשים על חיסול חלפן הכספים הלבנוני

על פי הפרסום בעיתון הלבנוני "א־נהאר", מדובר בפעולה של המוסד הישראלי • מקורות בלבנון מעריכים כי מספר המחסלים עמד על בין שניים לשלושה • מוחמד סרור היה מעורב בהעברת כספי טרור וגופתו נמצאה בעיירה ליד ביירות

מוחמד סרור, חלפן הכספים שחוסל. צילום: רשתות ערביות

העיתון הלבנוני "א־נהאר" דיווח היום (שני) כי חקירת הרצח של חלפן הכספים מוחמד סרור מתקדמת, כאשר הולך ומתחזק החשד כי מדובר בפעולה של המוסד הישראלי - כך לפי הפרסום.

דובר צה"ל

כזכור, מוחמד סרור, גופתו של חלפן הכספים הלבנוני שהיה מעורב בהעברת כספי טרור נמצאה בעיירה ליד ביירות.

על פי מקורות לבנוניים, החקירה זקוקה אמנם לזמן נוסף כדי לברר כיצד חוסל חלפן הכספים בווילה שבעיירה בית מרי - וההליך של מנגנון כוחות הפנים עשוי להימשך כחודש.

עם זאת, כפי שנטען ב"א־נהאר", התברר כי כל המסמכים שקשורים לזהות האנשים שביצעו את החיסול הם מזויפים. נכון לעכשיו, לא נקבע אם היו להם משתפי פעולה בתוך לבנון.

עוד מעריכים המקורות כי מספר המחסלים עמד על בין שניים לשלושה - ביניהם אישה שפיתתה את סרור לווילה. כמו כן, דווח בעיתון כי הווילה הושכרה דרך האינטרנט ולא ניתן לקבוע מתי תהליך ההשכרה (בסכום של 4,000 דולר) התבצע. עוד נטען כי הם השתמשו בשני אקדחים. "קליעים של אקדח פגעו בכל חלקי גופו - כך התגלה בבדיקה רפואית", נכתב.

בשבוע שעבר דווח בכלי תקשורת זרים כי המוסד חיסל את חלפן הכספים הלבנוני, מוחמד סרור, שהיה מעורב בהעברת כספים ממשמרות המהפכה לחמאס. עוד דווח כי הוא עבד במנגנון הפיננסי של חיזבאללה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר