שישה בני אדם נפגעו מנפילת מל"ט בטאבה, דובר צה"ל: "זיהנו איום אווירי במרחב הים האדום"

כוחות הביטחון של מצרים פתחו בחקירה • החשד - הטיל נורה על ידי החות'ים מתימן • כלי הטיס פגע בבניין מגורים - וגרם לנזק רב • מל"ט נוסף נחת סמוך לנואיבה

פגיעת טיל בטאבה. צילום: רשתות ערביות

אירוע חריג במצרים: לפחות חמישה בני אדם נפגעו לפנות בוקר (שישי) מפגיעת מל"ט בבניין מגורים בעיר טאבה הסמוכה לגבול עם ישראל. לפי דיווח בסוכנות רויטרס, כוחות הביטחון המצרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות הירי. אתר החדשות "קהירה" דיווח מפי מקור בצבא המצרי כי שברי מל"ט נמצאו בזירת האירוע. 

מל"ט נוסף נפל בים האדום באזור נואיבה, ושם לא דווח על נפגעים. ייתכן ששני המל"טים שוגרו באותו זמן ונחתו באזורים שונים במצרים. השימוש במל"טים ומיקומם עלול להצביע על ירי מכיוון תימן לעבר שטחה של ישראל, כפי שקרה בשבוע שעבר. 

דובר צה"ל התייחס לתקרית במצרים: "במהלך הלילה זוהה איום אווירי במרחב הים האדום, מטוסי קרב הוזנקו אליו. מאמינים כי הנפילה במצרים - קשורה באיום זה. אנחנו ממשיכים בשיתוף הפעולה עם מצרים וארה"ב בהגנה האווירית באזור"

גם בתקשורת המצרית אישרו את הדיווחים הבוקר כי אכן חמישה אנשים נפצעו ונזק רב נגרם לבניין מגורים כתוצאה מנפילת טיל בעיר שבדרום חצי האי סיני. נכון לעכשיו, לא ברור מי אחראי לירי, אך מקורות מצריים טוענים כי "מצרים שומרת לעצמה את הזכות להגיב בזמן המתאים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר