לצד עבודתם החיונית למען ביטחון ישראל, והתגייסותם למאמץ המלחמתי, עשרות עובדי ועובדות רפאל מתנדבים בעמותת ער״ן, בשגרה וביתר שאת גם כעת בחירום מאז החלה המלחמה.
רפאל, אחת מהחברות ההייטק הגדולות בצפון הארץ ואחת התעשיות הביטחוניות הגדולות בישראל, היא המפתחת של מערכות ההגנה האוויריות "כיפת ברזל" ו"קלע דוד" ומערכות טכנולוגיות מתקדמות רבות נוספות הלוקחות חלק מרכזי במלחמה. כחלק מפעילותה היא מקדמת בשגרה פעילות ענפה של תרומה לקהילה בתחומים שונים.
שיתוף הפעולה בין חברת רפאל לעמותת ער״ן קרם עור וגידים לאחר הכנה יסודית שנמשכה כשלוש שנים ונולד מיוזמה של עארף עלי, מנהל סניף ער"ן בכרמיאל בשיתוף שני מתנדבים עובדי החברה. הקורס הראשון יצא לדרך כבר בשנת 2016, בהמשך נפתחו מידי שנה קורסים נוספים בהם לקחו חלק עשרות מתנדבים ומתנדבות עובדי החברה. כיום מתנדבות ומתנדבי רפאל מהווים כשליש מסך המתנדבים בסניף כרמיאל אליו הם משתייכים.
עמית צימר, סמנכ"ל בכיר רמו"ת ברפאל: "עובדות ועובדי רפאל מתנדבים מיומנים בער"ן באופן מאורגן מזה שנים. במהלך הלחימה עובדי רפאל עובדים מסביב לשעון על מנת לספק לצה"ל ולמערכת הביטחון את האמצעים הנדרשים המתקדמים ולספק לאזרחי ישראל את המערכות המגנות על שמי המדינה. לצד העבודה השוטפת האינטנסיבית בפיתוח ובייצור, עשרות עובדים ממשיכים להתנדב על מנת לסייע לחוסן הנפשי של אזרחי מדינת ישראל".
מנהל סניף ער״ן בכרמיאל, עארף עלי: ״חשוב לציין את המחויבות של המתנדבות והמתנדבים של רפאל לערכי העמותה, לעשייה הסניפית והדאגה המתמדת שלהם להעשרת ארגז הכלים ולהתפתחות המקצועית. אותם מתנדבים מעידים כי הפעילות בער״ן הכניסה להם הרבה רוח ונשמה. אני מקווה שנמשיך בשיתוף הפעולה הזה לטובת רפאל, ער"ן והחברה הישראלית כולה".
מאז פרוץ המלחמה העניקה ער"ן סיוע ללמעלה מ 50,000 פניות מצוקה של ילדים, חיילים, מפונים ותושבים מכל רחבי הארץ. שירותי הסיוע של ער"ן ניתנים 24/7 באופן אנונימי ומיידי לכל אדם, בכל גיל ובכל סוג של מצוקה – בטלפון 1201 ובאתר העמותה בצ'אט, ווטסאפ, פורום, מייל ומסרוני SMS.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו