תחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב. צילום: יהושע יוסף

מד עומס ברכבת וסימון קרונות מונגשים לכסאות גלגלים: רכבת ישראל מתחדשת

בשירותי הרכבת מכריזים על שורת עדכונים ביישומון ובאתר, שיסייעו לנוסעים לתכנן את הנסיעות בצורה מיטבית - לקראת ימי החופשה והנסיעות המשפחתיות • השדרוג כולל בין השאר אפשרות להשתמש בפקודות קוליות לתכנון נסיעה ואייקון שיסמן החלפת רציפים • הנוסעים יוכלו לקבל מידע מפורט על סוג הרכבת, מספר הקרונות ומיקום קרונות מיוחדים

כחלק מהמהלכים לשיפור השירות לנוסעים ברכבת ישראל, ולקראת עונת הקיץ המאופיינת בריבוי נסיעות ברכבת (בדגש על משפחות וילדים ונסיעות לנתב"ג) ביצעה לאחרונה רכבת ישראל מקצה שדרוגים נרחב ליישומון ולאתר האינטרנט.

השדרוג כולל בין היתר, מדד עומס ברכבת, הנקבע על ידי מידע המתקבל ממערכות המידע והכרטוס, ומתבסס על מידע סטטיסטי. הנוסעים יוכלו לדעת מהו העומס הצפוי במסלול הנסיעה המבוקש.

מד עומס בתחנות הרכבת: השדרוגים ביישומון רכבת ישראל, צילום: מתוך היישומון

התווספה ליישומון אפשרות לתכנון נסיעה וחיפוש תחנות מוצא ויעד באמצעות פקודות קוליות פעולה זאת תסייע לאנשים אשר מתקשים בהקלדה ותחסוך זמן יקר, וכן הגדרות חיפוש משודרגות המאפשרות בין היתר סינון תוצאות נסיעה בהתאם לדגשים מבוקשים, כגון בחירה בנסיעה עם או בלי החלפה (במסלולים התאימים).

חיפוש יעדים באמצעות פעולות קוליות: השדרוגים ביישומון רכבת ישראל, צילום: מתוך היישומון

חידוש נוסף אשר ישפר משמעותית את השירות הינו סמל חזותי (אייקון) חדש, שיציג את הצורך בביצוע מעבר רציפים בעת החלפת רכבות. כעת הנוסעים יוכלו להיערך מראש למעבר רציפים במידת הצורך, ובכך תשופר חוויית הנסיעה והשירות לכלל הנוסעים ובדגש בנסיעות עם ילדים, נסיעות עם כבודה בדרך לנתב"ג או יעדים אחרים, או נוסעים נעזרים עם מוגבלויות.

סינון כמות ההחלפות בנסיעה: השדרוגים ביישומון רכבת ישראל, צילום: מתוך היישומון

עוד יציגו היישומון והאתר המשודרגים מידע נרחב אודות הרכבות הנבחרות, כגון סוג הרכבת, מספר הקרונות בה, מיקומם של קרונות ייעודיים לאופניים ולנוסעים עם מוגבלויות ועוד. ברכבת מדגישים כי היישומון והאתר עומדים בכל תקני הנגישות המתקדמים.

סימון קרונות מונגשים: השדרוגים ביישומון רכבת ישראל,

אלה מצטרפים למידע הקיים אודות קווי תחבורה ציבורית המגיעים לתחנות הרכבת הנבחרות, קבלת מידע על תעריפי הנסיעה, וכן מידע נרחב על השירותים הקיימים בתחנות, חניונים בסביבת התחנה, מתקנים לאופניים, שירותי ספריות ופסנתרים, עמדות מודיעין ועוד.

יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "לצד פרויקטי הפיתוח הגדולים, אשר ישפרו את השירות הרכבתי ויביאו לגידול מבורך במספר הנוסעים, אנו משקיעים כל העת בשיפור תמידי של השירות הקיים".

מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה: "שירות איכותי איננו רק הגעה בזמן, או סביבת תחנה וקרון נקיות, נעימות ומזמינות. שירות מעולה הוא גם שקיפות ומידע אמין ומדויק. כחברה המעניקה שירות לכ-70 מיליון נוסעים מידי שנה, אשר ניצבת בשורה אחת עם חברות הרכבות הלאומיות המובילות בעולם, אנו פועלים על מנת לשדרג את ערוצי המידע והשירות שלנו, על מנת לאפשר לנוסעינו להתאים ולבחור את חוויית המשתמש לצרכיהם, ולהיערך באופן המיטבי לנסיעה ברכבת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...