הטיהור הפוליטי במשרד התחבורה: ראש אגף תשתיות ייאבק להישאר

גורמים בסביבת שילה אדלר אמרו ל"ישראל היום" כי בכוונתו להישאר משום שלדעתו אין סיבה עניינית לפיטוריו • ראש מנהל תחבורה ציבורית, יעקב נתניהו, צפוי להיענות לדרישת המנכ"לית ולפרוש

השרה מרב מיכאלי, צילום: אורן בן חקון

פרשת ההדחה של בכירי משרד התחבורה: ראש אגף תשתיות במשרד, שילה אדלר, מתכוון להישאר בתפקידו על אף שמנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, דרשה ממנו להתפטר.

מנגד, ראש מנהל תחבורה ציבורית, יעקב נתניהו, שוקל לסיים את תפקידו בהתאם לתכתיב של פרנק. לשניים רקע פוליטי המזוהה עם הליכוד וראש הממשלה הקודם בנימין נתניהו, וזו הסיבה להדחתם בידי פרנק ובגיבוי שרת התחבורה, מרב מיכאלי.

גורמים בסביבתו של אדלר אמרו ל"ישראל היום" כי בכוונתו להיאבק בכוונה לפטר אותו, משום שלדעתו אין סיבה עניינית לפיטורים.

הגורמים ציינו כי אלדר אכן עבד בעבר עם בנימין נתניהו, אך הוא מונה לתפקיד מטעם נציבות שירות המדינה במכרז שקוף וחוקי. עוד ציינו כי הוא זוכה להערכה בקרב רבים מהעובדים, שאף ביקשו ממנו לא להיכנע לתכתיב של פרנק.

בתוך כך, בכיר במשרד התחבורה אמר ל"ישראל היום" כי הפיטורים של השניים זמן קצר לאחר שנכנסו לתפקידם נראים כצעד בלתי ענייני ובלתי מקצועי.

לדברי הבכיר, "מקצוע התחבורה הוא תחום קשה ומורכב, שלוקח זמן ללמוד אותו. אם אחרי שנה בתפקיד, השרה והמנכ"לית היו רואות שהשניים לא מבצעים את עבודתם כנדרש, לא מקדמים פרויקטים ולא מנצלים תקציבים, אפשר היה להבין צעד של פיטורים. אבל עשיית המהלך כרגע פוגעת בעובדים ולא נראית מקצועית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר