"לא מחפשת להיות כוכבת רשת": המופע של טלי גוטליב בוועידת "ישראל היום"

"שמעתי פה כל מיני קולות, איך אגיד לך בעדינות - לא מפחידים אותי" אמרה גוטליב לאחר הראיונות הסוערים עם השרים קיש וסמוטריץ'• חברת הכנסת סיפקה כותרות מרעישות ואף ביקרה את מדיניות הממשלה: " אני מאמינה בלהתאכזר לאויב- ביקשנו להטיל מצור על עזה - ביידן אסר עלינו, ביקשנו לא להכניס דלק לעזה - ביידן לא נתן לנו, אמרנו לא נקים נמל בעזה - והקמנו"

"לא מחפשת להיות כוכבת רשת": המופע של טלי גוטליב בוועידת "ישראל היום"

"ועידת המחר" של "ישראל היום" נפתחה הבוקר (שלישי) במרכז הכנסים הבינלאומי באשקלון, ואת הסערה היומית, עשתה כמובן, ח"כ טלי גוטליב אשר פנתה להנהגה: ״מצפה מרה״מ לדחות את הבקשה לא לתקוף באיראן, הפכנו לקולוניה של ארה״ב״

"הכי מכעיס אותי - שלא תקפנו את אריאן",  אמרה חברת הכנסת גוטליב לכתב הפוליטי של "ישראל היום", יהודה שלזינגר: "האויב לועג לנו. תפתחו טלגרם של עזה ותראו מה חושבים עלינו המחבלים. אנחנו שומעים את הלשעברים... אתם צריכים להבין שהאתוס של הפלסיטינים בז לנו.  3000 מחבלים אנסו רצחו, טבחו וחטפו, ואתם מחפשים אשמים? תבינו משהו, צריכה להיות לנו אחראיות לשאול את השאלות החשובות באמת - איך זה קרה לנו?".

חברת הכנסת טלי גוטליב בוועידת המחר של ישראל היום, צילום: גדעון מרקוביץ

באשר לנתניהו, אמרה גוטליב: "אני מצפה מראש הממשלה לדחוק את בקשתו של הנשיא ביידן לא לתקוף באיראן. העובדה היא שהפכנו במלחמה הזאת לקולוניה של ארה"ב, אנחנו ביקשנו כמדיניות להטיל מצור על עזה - ביידן אסר עלינו. ביקשנו לא להכניס דלק לעזה - ביידן לא נתן לנו. אמרנו שלא נקים נמל בעזה, והקמנו נמל בעזה. אני פונה להנהגה - אני מאמינה בלהתאכזר לאויב. אם אתם תזכרו ותשננו שאחמד טיבי הוא תומך טרור - אני את שלי עשיתי".

ח"כ טלי גוטליב בוועידת המחר של ישראל היום, צילום: גדעון מרקוביץ

"כשאני מדברת על בטחון המדינה שלי זה תמיד בצורה טוטאלית" התעקשה גוטליב. "רק רציתי להביא לידיעת כל היושבים שפה, שמנהיג חמאס התראיין לפני חודש ואמר שעל פי האתוס הפלסטיני, תהיה פה מדינה מהירדן עד הים. אני אדבר אליו בשפתו: אני לא אחזיר אפילו אזרח אחד לצפון אם לא אדחוק את חיזבאללה 15 קילומטר מהגדר, עד שלא אראה לכוח רדואן מי זאת מדינת ישראל, אני לא אחזיר אף תושב לצפון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר