"זו לא העת למחוות הומניטריות, רק לחץ על חמאס": עצרת ימין ליד מעון רה"מ בירושלים

בין המארגנים: תנועת "אם תרצו" ופורום תקווה המאגד גם משפחות חטופים • איציק בונצל שבנו נפל ברצועה: "הפסקת הלחימה בעת הזו-פירושה מתנה לאויבינו" • צביקה מור שבנו איתן חטוף ברצועה: "אדוני ראש הממשלה, תכה בחמאס עד הסוף"

הפגנת ימין מול בית ראש הממשלה. צילום: יונתן זינדל/פלאש90

מחזקים את ההנהגה וכוחות הביטחון: כאלף מפגינים הגיעו הערב (חמישי) אל מול מעון ראש הממשלה בירושלים בעצרת ניצחון בסימן "רק לחץ על החמאס ישיב את החטופים, חייבים להביא את הניצחון המוחלט!".

הפגנת ימין מול בית ראש הממשלה, צילום: יונתן זינדל/פלאש90

העצרת מתקיימת ביוזמת "פורום תקווה" המאגד משפחות חטופים,"פורום הגבורה" המאגד משפחות שכולות של לוחמים ותנועת "אם תרצו" המייצגת אלפי לוחמים במילואים, מתקיימת כעת עצרת הניצחון בקריאה לחיזוק ההנהגה וכוחות הביטחון, לגילוי נחישות והמשך הלחימה עד להבסת חמאס והשבת כל החטופים והחטופות.

"רק לחץ על החמאס ישיב את החטופים" הפגנת ימין מול בית ראש הממשלה, צילום: יונתן זינדל/פלאש90

איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, נאם הערב מטעם פורום הגבורה בעצרת הניצחון: "אנו, אשר הקרבנו את היקר מכל, רואים לעצמנו את החובה המוסרית והערכית לנופלים וגם לחיים, לעמוד פה היום ולומר בצורה ברורה ואיתנה לחברי הקבינט ולראש הממשלה – אסור לעצור את הלחימה ,אסור לעצור באמצע. הפסקת הלחימה בעת הזו-פירושה מתנה לאויבינו, והכשרת הקרקע ח"ו לאסון נוסף בעתיד על מדינתנו"

צביקה מור, חבר פורום 'תקווה' ואביו של איתן מור החטוף בעזה, בעצרת הניצחון כעת מול מעון רה"מ: "אני קורא לראש הממשלה ושרי הקבינט: אנחנו נמצאים כאן בזכות אבות אבותינו שלא ויתרו ונלחמו על זכותנו לחיות כאן. אל תוותרו! זו לא העת למחוות הומניטריות, רק לחץ על החמאס ישיב את החטופים. אדוני ראש הממשלה, תכה בחמאס עד הסוף!"

מחזקים את ההנהגה וכוחות הביטחון, צילום: יונתן זינדל/פלאש90

"זוהי עצרת הניצחון בקריאה לחיזוק ההנהגה וכוחות הביטחון, לגילוי נחישות והמשך הלחימה עד להבסת חמאס והשבת כל החטופים והחטופות", נמסר ממארגני ההפגנה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר