גלית דיסטל: "כשדני קושמרו אמר במהדורה - "אין לנו חיל האוויר", זה גרם לפרובוקציות האלה"

לאחר 72 שעות מתחילת התקפת חמאס, התייצבה היום שרת ההסברה לראיונות באולפני החדשות • בראיון לעיתונאי רביב דרוקר היא ביקשה לתת משקל של אחריות למצב שבו המדינה נמצאת בימים אלה, לדבריו של מגיש החדשות דני קושמרו • דרוקר תקף: "הנה מצאת אחראים למה שקרה ביום שבת, לא אנשים שהתעסקו 10 חודשים ברפורמה המשפטית"

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן. צילום: אורן בן חקון

גלית דיסטל, שרת ההסברה של ישראל, הגיעה היום (שלישי) לאולפני החדשות השונים לסדרת ראיונות, 72 שעות לאחר תחילת התקפת הפתע על ישראל.


בראיון שנתנה לרביב דרוקר בערוץ 13, תקפה דיסטל את המגיש דני  קושמרו וביקשה לתת לדבריו, שנאמרו במהדורת החדשות ביוני האחרון, אחריות מסוימת למצב בו אנו נמצאים כיום: "אני אומר לך חד משמעית, הרבה מאוד אנשים חושבים שכשדני קושמרו אמר במהדורה, רק ביוני האחרון, "אין לנו חיל האוויר", זה גרם לפרובוקציות האלה".

"שטייס יושב בפריים טיים ואומר: "אני לא אתקוף באיראן", זה הוריד מאוד את המוכנות שלנו ואת כושר ההרתעה שלנו". בשלב זה עצר את דבריה דרוקר והגיב בתקיפות: "הנה מצאת אחראים למה שקרה ביום שבת, לא הממשלה, לא ראש הממשלה, לא שר הביטחון, לא הממשלה כולה, לא אנשים שהתעסקו 10 חודשים ברפורמה המשפטית".

דני קושמרו, צילום: צילום מסך מתוך ערוץ 12

"למה אתה לא מקשיב למה שאני אומרת?", נזפה בו דיסטל. "שמעתי מצויין את מה שאת אומרת, שדני קושמרו, בשאלה שלו ביוני, הוא זה שאחרי לזה שהחמאס התקיף אותנו ב-7 באוקטובר ואף אחד לא יודע", ענה דרוקר.

בתגובה שמסמנת כי יש עוד אנשי תקשורת שאחראים לדעתה למצב, הגיבה השרה - "לא רק דני קושמרו, לא רק דני קושמרו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר