עופר כסיף לתקשורת הזרה: ישראל אשמה. צילום: צילום מסך

"ישראל רצתה באלימות הזו": האמירה המקוממת של עופר כסיף

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת התראיין לתקשורת האמריקנית ועורר סערה ברשת • על פי כסיף, ישראל תוקפת בעזה כדי "לממש תוכנית פשיסטית" של סמוטריץ' ומשתמשת באלימות הפלשתינית כתירוץ • גולשים הגיבו: "חלאה, אין לו מקום בכנסת" • כסיף בתגובה: "סילוף דבריי, יצאתי נחרצות נגד הטבח המתועב שביצע חמאס"

על רקע הטבח הקשה שגבה את חייהם של 900 בני אדם: ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת התראיין היום (שלישי) לתקשורת אמריקנת ואמר, בין היתר כי "ישראל רצתה באלימות הזו" ועורר סערה ברשתות.

על פי כסיף, ישראל תוקפת בעזה כדי "לממש תוכנית פשיסטית" של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. ישראל, לדבריו של כסיף, מננצלת את האלימות הפלשתינית כ"תירוץ" לתקיפה בעזה ו"לפשעים שהיא מבצעת בעם הפלשתיני".

בסוף דבריו, קרא ח"כ כסיף לאחד כוחות נגד ישראל "לסיים את הכיבוש". נציין כי בימים אלה, ח"כ כסיף נמצא במקסיקו.

"קראתי לאחד כוחות לטובת ישראל"

גולשים לא נשארו אדישים והגיבו: "מעניין אותי מה עופר כסיף היה אומר למחבלים אילו היה בעוטף ביום שבת. פשוט חלאה". אחר כתב: "להוריד את החסינות של עופר כסיף. רילוקיישן מיידי לעזה".

עוד גולש כתב: "מדוע הוא ממשיך להיות חבר כנסת בפרלמנט הישראלי? תפסיקו לשלם מיסים עד שהחלאה הזה יעוף. לא להאמין שהוא מקבל כסף מהמדינה!"

עופר כסיף בתגובה לישי פרידמן: "אתה מסלף את דבריי במכוון! מציע למי שמעוניין באמת לצפות בראיון במלואו, בו יצאתי נחרצות נגד הטבח המתועב שביצע חמאס - ונגד תוכנית ההכרעה השטנית של סמוטריץ' לחיזוק חמאס לשם העמקת הכיבוש. לא קראתי לאחד כוחות נגד ישראל אלא נגד הכיבוש, קרי, לטובת ישראל עצמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו