טייס לשעבר על רה"מ נתניהו: "הוא מרגל איראני"

"אם יש מישהו שפוגע במדינה הזאת, זה רה"מ שלנו שמתקיף את המדינה" אמר עו"ד עופר ברטל • ברטל היה מועמד של שר המשפטים לשעבר גדעון סער לשופט בבית המשפט העליון, תקף את נתניהו • מארגני המחאה מתכננים הפגנות מול בתי השרים ביום חמישי

רה"מ נתניהו. צילום: מארק ישראל סלם
עו"ד עופר ברטל, טייס לשעבר, התראיין היום (שני) בערוץ 12 ותקף באמירה שנויה במחלוקת את נתניהו: "ביבי כבר מרגל איראני". עו"ד עופר ברטל היה ברשימת המועמדים שהציע שר המשפטים דאז, גדעון סער, לבית המשפט העליון.

 
"תסלחו לי על ההבוטות עכשיו במה שאני אגיד, אבל אני אהיה מאד בוטה, אני חושב שביבי הוא כבר מרגל איראני", אמר ברטל והסביר כי "אם יש מישהו שפוגע במדינה הזאת שפוגע בביטחון המדינה שפוגע בכלכלת המדינה שפוגע בסדרי השלטון, המשפט והחברה וכל דבר בסיסי, זה רה"מ שלנו שמתקיף את המדינה".

טייס לשעבר על רה"מ נתניהו: "הוא מרגל איראני" // ערוץ 12

לדבריו הגיב הפרשן ירון אברהם: "הוא לא מרגל איראני, לא מתקרב לזה". והמנחה רפי רשף הוסיף: "זה גורם נזק לטיעון שלך. תרד מזה, מיותר ולא משרת את הטיעון שלך"
 
בתוך כך, מארגני המחאה נגד הממשלה הודיע כי ביום חמישי תיערך הפגנה נוספת: "לאור המתקפה של ח"כים ושרים ממפלגת השלטון נגד בג״ץ ושלטון החוק, ביום חמישי יתקיים 'מבצע ניגוד עניינים', ערב של הפגנות מול בתי הח"כים והשרים.
הפגנה נוספת בדרך, צילום: צביקה גולן
 
"במסגרת הערב, מעבר להפגנות, צפויים המפגינים להקריא בקולי קולות את הסדר ניגוד העניינים של נתניהו מול בתי החכים, על מנת להראות להם שהם עושים הכל עבור אדם שנמצא בניגוד עניינים עם הדמוקרטיה הישראלית. בין בתי החכים והשרים שבהם יתקיימו הפגנות: יריב לוין, גילה גמליאל, אבי דיכטר, ניר ברקת, אופיר אקוניס, אמיר אוחנה ועמיחי שיקלי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר