"אתה לא מגיע לקרסוליים שלי": הגיס של היועמש"ית נגד אמסלם

רפי מיארה כתב פוסט בחשבון הפייסבוק נגד השר • "איש מלא רגשי נחיתות, שנאת אחים, ועבד של שרה וביבי" • לפני הבחירות איים אמסלם כי ממשלה בראשות הליכוד תחליף את גלי בהרב מיארה וכינה אותה "שפוטה של גדעון סער"

השר דודי אמסלם (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

הכל נשאר במשפחה? "לא רחוק היום ועם ישראל המאוחד יסלק אותך ואת דומיך מדוכן הכנסת", כך כתב הערב (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו גיסה של היועמשי"ת גלי בהרב מיארה על השר דודי אמסלם, לאחר נאום הרולקסים של האחרון שבו תקף את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית.

"וזאת תשובתי ואלו הם דברי לדודי אמסלם, איש מלא רגשי נחיתות, שנאת אחים, ועבד של שרה וביבי!!!", כתב רפי מיארה. "אני רפאל בנם של מסעודה (דידה) ורוברט (רובן) כחול העיניים, צאצא למגורשי ספרד בשנת ,1492 מחבל קטאלוניה לפורטוגל ומשם לעיר מרקש שבלב הרי האטלס שם נולדתי לפני 79 שנים".

מיארה הוסיף: "(אני) נשוי בשנית ללילי אלמנת צה"ל, אבא לשישה ילדים וסבא ל-14 נכדות נכדים ונין. אמסלם, תביט היטב בתמונה בה מצולמים כל שבט מיארה ביום שבו ציינו 100 שנים להולדת אבינו ראובן בן רחל. יש שם בתמונה הנפלאה הזאת 16 קצינות וקצינים מדרגת סרן ועד תא"ל, רובם ביחידות החוד של צה"ל ושירותי הביטחון האחרים .יש שם הרבה עובדי כפיים, עובדי חינוך אנשי, כלכלה ועצמאיים עורכי דין - והבכירה שבהם גלי בהרב מיארה, היועצת המשפטית לממשלה אשת אחינו ציון, גיבור ישראל.

"אמסלם, דע לך שיש לי חמש אחיות ארבעה אחים ו-33 אחייניות ואחיינים, ובאף אחת ואחד ממאתיים בני השבט הנפלא הזה לא דבק בהם רבב מעולם. אני שמייצג אותם ברשתות החברתיות זכיתי לתואר 'קצין הצנחנים הקרבי הראשון מהמעברה של חולות יבנה'. וגם הייתי בכל מלחמות ישראל ממלחמת ששת הימים ועד חומת מגן 35. שנות שירות מתוכם 30 במילואים מתפקיד מ"פ מג"ד, ועד לתפקיד סגן מפקד עוצבת חיל רגלים במלחמת לבנון. כארבעה עשורים הייתי איש ימין, חבר בכיר במרכז הליכוד וכסגן ראש העיר יבנה".

קרוב משפחה תוקף את השר. היועמש"ית גלי בהרב מיארה, צילום: אורן בן חקון

עוד אמר מיארה: "שנות שליחות בחינוך ילדי ישראל וגם זכיתי בחמישה פרסי חינוך ארציים וגם רשמו אותי בספר הזהב חמש ערים ומועצות. אמסלם, לעולם לא תגיע לקרסוליים שלי ושל רבבות כמונו בני המזרח. אתה אדם עלוב ומסכן, בכיין שמנסה להדביק לי למשפחתי ולרבבות כמונו תדמית של חוטבי עצים ושואבי מים. אני מרחם עליך ומתפלא איך אף אחד מנבחרי הליכוד לא משתיק אותך ולמה אוחנה (היו"ר) לא מוריד אותך מהדוכן. יבוא היום, והוא לא רחוק, ועם ישראל המאוחד יסלק אותך ודומיך מהדוכן בכנסת ישראל ומהבמה הציבורית בישראל, כי יש רבים מהמזרחים שיביאו גאווה וכבוד לכל עם ישראל ".

כזכור, בספטמבר האחרון, עוד לפני הבחירות אמר אמסלם על מיארה שהיא "שפוטה" של המשפטים דאז גדעון סער וכי אם הליכוד ינצח בבחירות – כפי שקרה – היא תוחלף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר