אחרי נאום הרולקסים: כמה עולה השעון של השר אמסלם?

השר מהליכוד עקץ המפגינים, אך צייצן אחד חשף בטוויטר את שווי הפריט שאמסלם עצמו עונד • "אז דודי חמודי אמסלם קיבל ג׳וב וחזר לפתוח ג׳ורה" • בסביבת אמסלם אמרו: "מדובר במתנה מאחיו שנפטר, הוא חשב שזה משהו ב-500 שקלים"

השר אמסלם בעת נאום הרולקסים הראשון, צילום: צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת

השר דודי אמסלם מהליכוד עקץ אתמול (שני) את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית וטען שמדובר במפגינים עם "רולקסים".

נאום הרולקסים של השר דודי אמסלם // צילום: ערוץ הכנסת

אלא שמשתמש הטוויטר מואיז הקטן, הידוע מהתקופה שפרסם את נתוני הקורונה, ערך בדיקה לפיה השעון של אמסלם מסוג Cartier Ballon Bleu עולה כ-25 אלף שקלים.

אז דודי חמודי אמסלם קיבל ג׳וב וחזר לפתוח ג׳ורה. הוא טוען שהרולקסים של המפגינים נצצו. דודי חמודי שכח שהוא בישל לשבת עם שעון (לינק בתגובות). ועוד איזה שעון. של Cartier Ballon Bleu שעון שעולה 25000₪~ אך דודי דודי. יא אליטה אחד! בוא להפגין איתנו".

בנאומו אמר אמסלם אמש: "כשראיתי את ההפגנה בלילה (מוצ"ש; מ.י) לא הבנתי מה נוצץ שם, בסוף הבנתי שזה שעוני הרולקס של כל המפגינים, תראו כמה מרצדסים יש פה היום!".

בסביבתו של אמסלם אמרו ל"ישראל היום": "מדובר בשעון שנתן לו אח שלו, יואל, שנפטר לפני שנה מהמחלה הארורה כזיכרון ממנו. הוא לא השאיר לו דבר מלבד זה ויש לזה ערך סנטימנטלי גבוה. מי שמכיר את אמסלם יודע שזה בכלל לא מעניין אותו מה הוא לובש ומה מחיר השעון. הוא חשב שזה משהו זול ב 500 ש"ח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר