היחסים ממשיכים להתחמם: תיעוד פומבי ראשון של המפכ"ל ובן גביר

לאחר מערכת יחסים עכורה, נראה שרב ניצב שבתאי, והמועמד לתפקיד השר לביטחון פנים - ממשיכים להתקרב • השניים הצטלמו בטקס חניכה של רכב החירום "מינילס" של איחוד והצלה

המפכ"ל ובן גביר בטקס החניכה, צילום: קוקו

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי (יעקב) שבתאי, והח"כ שעשוי להתמנות לתפקיד השר לביטחון פנים, נפגשו היום (שני) באופן פומבי.

השניים, שלאחרונה דווח על התחממות ביחסים ביניהם, לאחר מערכת היחסים העכורה, נפגשו בטקס חניכה של רכב החירום "מינילס" של איחוד והצלה, שנתרם על ידי איש העסקים שפי ששון, לזכרו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל.

ח"כ בן גביר והמפכ"ל בתיעוד פומבי ראשון יחד // צילום: משה בן שמחון

רז שירת כלוחם פריצה, צלף ופרמדיק בימ"מ. במקביל לשירותו התנדב במגן דוד אדום ובאיחוד והצלה. ב-2 באפריל, במסגרת מבצע "שובר גלים", השתתף במבצע לסיכול חוליית טרור של הג'יאהד האסלאמי בכפר הפלשתיני בורקין. הוא הצליח לחסל את אחד המחבלים ולאחר מכן העניק טיפול מציל חיים
למפקדו, סגן ניצב ש', שנפצע קשה בחילופי האש.

לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל, צילום: דוברות המשטרה

טיפולו של רז הציל את חייו של סנ"צ ש' ועל כך הוענק לו בשבוע שעבר צל"ש מפכ"ל. "שמעתי את הסיפור של רז גיבור ישראל רציתי לעשות משהו לעילוי נשמתו. כשהבנתי שהוא התנדב באיחוד והצלה החלטתי לתרום רכב חירום לעילוי נשמתו. מדובר ברכב מציל חיים", כך אמר אתמול ששון, שלפני כשנה תרם אמבולנס למגן דוד אדום. ״התפללתי שהאמבולנס הזה ייקח רק יולדות, ובנסיעה הראשונה שלו הוא הסיע יולדת שכרעה ללדת שלישייה", אמר.

מקורביהם של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, המועמד לכהן כשר לביטחון פנים, ושל מפכ״ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, חשפו כי "השניים יישרו את ההדורים, יחסיהם טובים ולא תהיה להם בעיה לעבוד בשיתוף פעולה; בן גביר בולדוזר, שבתאי ירצה לחזק בעזרתו את המשטרה", כך אמרו ל"ישראל היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר