לא ממלכתית: מועמדת המחנה הממלכתי תועדה משתוללת במועצת העיר

מתלונות של תושבים ברמת השרון עולה כי חברת המועצה, דוברת וייזר, המועמדת לכנסת במקום ה-20 במפלגתו של גנץ, מתנהגת בצורה דורסנית בפעילותה הציבורית • בתיעוד שלה שהופץ ברשתות היא צועקת בבוטות על חברי המועצה, וביניהם ראש העיר • וייזר: "הייתי נסערת לאחר שביצעו כלפיי תנועת ידיים שוביניסטית ומתריסה"

התיעוד מישיבת המועצה // צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

המחנה הממלכתי? מתלונות של תושבים ברמת השרון עולה כי דוברת וייזר, תושבת העיר המועמדת לכנסת מטעם מפלגתו של גנץ ומשובצת במקום ה-20, מתנהגת בצורה דורסנית כלפי עמיתיה.

וייזר היא חברת מועצת העיר. תושבים רבים מתלוננים בין היתר ברשתות על התנהלות דורסנית מצידה בפעילותה הציבורית בעיר.

לטענת חלק מהם, וייזר, אשר החזיקה בעבר את תיק החינוך בעירייה, מושכת עד היום בחוטים של מערכות בתי הספר בעיר ומהלכת עליהם אימים. תושבים וחברי מועצת העיר טוענים שווייזר ״מנופפת״ בקשריה עם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, גם היא חברת המחנה הממלכתי.

מועמדת המחנה הממלכתית, דוברת וייזר, צילום: אלעד מלכה

בהקשר זה, חבר מועצת העיר ירון גדות הפיץ ברשת סרטון מלפני שנה שבו וייזר מתועדת בהתבטאויות מאוד לא ממלכתיות, בישיבת המועצה תוך שהיא צורחת ומשתמשת בקללות כלפי ראש העיר אבירם גרובר. כמו כן, הטיחה בפני חבר מועצה שסימן לה צורת לב עם ידיו בישיבה כי מדובר בהטרדה לאישה והיא דורשת שהוא יחזור בו.

תגובתה של דוברת וייזר: "לתפיסתי, נושא החינוך המיוחד חשוב מאוד ואני מאמינה בכל ליבי בצורך בהפניית משאבים ובתמיכה במשפחות בעלות ילדים בעלי צרכים מיוחדים. בישיבה המצולמת שהתקיימה לפני כשנה הודעתי על התפטרותי מחברות בקואליציה, לאחר שראש העיר גרובר החליט על קיצוץ אכזרי של חמישה מיליון שקלים מתקציב החינוך המיוחד. מהישיבה הארוכה, שבה עמדתי על חשיבות החינוך המיוחד, נלקח קטע קצר שגם ממנו ניתן ללמוד כמה הנושא משמעותי בעייני. בעקבות המאבק שהובלתי, תקציב החינוך המיוחד לא קוצץ בסופו של דבר.

"בקטע שבחרתם להציג, רואים אותי נסערת לאחר שחבר מועצה אחר ביצע תנועת ידיים שוביניסטית ומתריסה. אני חושבת שמי שראוי לגינוי הוא אותו חבר מועצה ויש לגנות התנהגות זו כנגד נשים ובכלל. אציין כי כדודה לילד עם מוגבלות שכלית-התפתחותית קשה, אני ערה ורגישה באופן מיוחד לנושא החינוך המיוחד ותמיד אעמוד לטובת המשפחות".

מירון גדות נמסר: "דוברת כהרגלה משקרת. היא לא התפטרה מהקואליציה בישיבה הנ"ל ולא דובר על קיצוץ, אלא על הקמת גן. חברת 'המחנה הממלכתי' השתוללה כהרגלה ללא צורך לקראת הצבעה שעברה פה אחד. אבל חמור מאוד איך כיושבת ראש מועצת הנשים היא עושה הקבלה בין סגן ראש העיר ש'עשה לה לב' כי לא הצליח להכנס לדבריה להטרדה מינית ומלכלכת על פילגש שאין לו. מקווה מאוד שהתנהגותה הדורסנית תחלוף מרמת השרון ולא תגיע אל כנסת ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר