התרגיל של הדר מוכתר: הזמינה פשקווילים נגדה - והאשימה חרדים בתלייתם

יו"ר מפלגת צעירים בוערים תועדה בתוך בית דפוס מזמינה כרוזים נגד מפלגתה • בהמשך נצפתה חברת מפלגה מפיצה את הפשקווילים בשכונה חרדית • מוכתר צילמה את עצמה לצד הפשקווילים וטענה כי "מישהו מתדרך נגדה בחברה החרדית" • בהמשך היא כתבה: "באנו להטריל"

הדר מוכתר בבית דפוס. מימין - הסרטון שהפיצה, צילום: טיקטוק הדר מוכתר

הפתעת מערכת הבחירות עד כה - הדר מוכתר, יו"ר מפלגת צעירים בוערים - עומדת רגע לפני הגשת רשימתה לכנסת. אך בינתיים מתגלה כי מוכתר היא זו שעומדת מאחורי "קמפיין חרדי נגד מפלגתה". ל"ישראל היום" הגיעו תמונות המעידות כי הדר מוכתר הזמינה פשקווילים נגדה והאשימה חרדים בתלייתם. 

בתיעוד שהגיע לידי "ישראל היום" נראית יו"ר צעירים בוערים בתוך בית דפוס חרדי מזמינה כרוזים עם קריאה שלא להצביע למפלגתה. בהמשך נצפתה בת אל חזן, חברה במפלגה של מוכתר, תולה את השלטים ברחוב בתוך שכונה חרדית. בהמשך הדר מוכתר העלתה סרטון טיקטוק ובו טענה כי חרדים תלו שלטים נגדה וציינה כי "מישהו מתדרך נגדה בחברה החרדית". 

התרגיל של הדר מוכתר: הזמינה פשקווילים נגדה - והאשימה חרדים בתלייתם | צפו

הפשקוויל שהפיצה מוכתר,

כמו כן, הדר מוכתר נשאלה על ידי כתב גלי צה"ל על התיעוד וענתה: "זה לא אני, אתה ראית אותי? אז אתה יכול לראות מלא דברים, הכל בסדר אנחנו לא דואגים".

לאחר הפרסום מוכתר הודתה בזיוף הפשקווילים וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אז עשיתי פשקווילים. זה הכי נורא שמצאתם עליי? פעם הבאה אני אקח שוחד או אטריד מינית - שיהיה לכם יותר חומר". 

בציוץ נוסף, שנמחק בהמשך, היא אפילו התגאתה במעשיה: "פשקווילים? גאה בזה. באנו להטריל את המערכת, לשגע את המפלגות החרדיות ואת התקשורת - הצלחנו. רעיון תקשורתי אדיר". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר