בן גביר הגיע לתיכון בליך, התלמידים מחו נגד המפגינים: "שיישרף לכם הכפר"

פעילי ארגון קריים מיניסטר ונוער מרצ הגיעו לרמת גן, במטרה למחות נגד הזמנת חברת הכנסת לנאום בפני תלמידים • מנגד, תלמידי התיכון תמכו ביו"ר עוצמה יהודית • ח"כ בן גביר דיבר על עברו בפני התלמידים: "לא חושב שברוך גולדשטיין גיבור, לא הייתי צריך להצטלם עם סמל מכוניתו של רבין"

בין המפגינים לתומכים, ח"כ איתמר בן גביר ברמת גן, צילום: יוסי זליגר

ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום (שלישי) לבית הספר בליך ברמת גן במטרה לשוחח עם התלמידים. למקום הגיעו פעילים מארגון קריים מיניסטר ומנוער מרצ והפגינו נגד הגעתו של יו"ר עוצמה יהודית. מנגד תלמידי בית הספר מחו בהם, תמכו בבן גביר וצעקו לעברם: "שיישרף לכם הכפר".

ח"כ בן גביר לשאלת "ישראל היום": "מה שעשיתי בגיל צעיר היה למען המדינה" // צילום: יהודה שלזינגר

ח"כ איתמר בן גביר דיבר על המפגינים ועל התומכים: "מתמלא גאווה בתלמידי תיכון בליך שעומדים זקוף מול השמאל המטורלל. אשוחח עם תלמידי בית הספר על דמוקרטיה, על ציונות, על אהבת הארץ והמדינה. הצווחות של השמאל הסהרורי לא ירתיעו אותנו, בעזרת השם, ננצח, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונחזיר את השפיות למדינה".

ח"ג בן גביר בכנס בבית הספר בליך ברמת גן, צילום: יוסי זליגר

במטרה להפגין נגד הזמנתו של בן גביר, הגיע למקום גם ח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה.  למחאה הצטרף גם סגן ראש עיריית רמת גן מטעם מפלגת העבודה, רועי ברזילי.

ח"כ קריב תקף: "מי שמזמין את בן גביר לדבר בפני תלמידי תיכון שלא יתפלא כשעשרות מהם מתקבצים ליד שער בית הספר וצועקים 'שישרף לכם הכפר'". זה לא חינוך לדמוקרטיה ולתרבות ויכוח - זאת פשיטת רגל ערכית וחינוכית.

תלמידי בית הספר בליך התעמתו עם המפגינים נגד בן גביר: "שישרף לכם הכפר" // צילום: משה בן שמחון

"לימין הישראלי יש מספיק דוברים מוכשרים, ולא צריך להזמין אדם שתלה על קיר ביתו תמונה של רוצח וטרוריסט. לא זו הדרך לעודד אזרחות פעילה בקרב תלמידי בתי הספר".

ח"כ בן גביר: "אני לא חושב שברוך גולדשטיין גיבור"

יו"ר עוצמה יהודית נאם בפני תלמידי תיכון בליך ברמת גן ודיבר על עברו: "אני לא חושב שברוך גולדשטיין גיבור", בהתייחסו לכך שבעבר תלה תמונה של גולדשטיין בסלון ביתו.

"הייתי ילד בן 17, לא הייתי צריך להצטלם עם סמל מכוניתו של יצחק רבין", הוסיף בן גביר.

בן גביר נואם בפני התלמידים, צילום: יוסי זליגר

על קהילת הלהט"ב: אני לא בעד מצעד הגאווה, אבל חברי הקהילה הם אחים שלי ואני אוהב אותם. אם היה לי ילד שהוא חלק מקהילת הלהט"ב - הייתי מחבק אותו".

תלמידים תומכים בבן גביר, צילום: יוסי זליגר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר