מכה לנתניהו: דודו לניאדו שהורשע בתקיפה ובפריצה יוכל להתמודד בליכוד

בית הדין בפסיקה מפתיעה אחרי שנחשף כי המתמודד במחוז תל אביב הורשע בעבר גם בתקיפת אישה ושוטר • בהחלטת השופטים נכתב: "אנו קובעים כי יש מניעות משפטית לפסול מועמד מחמת הרשעות שעברה עליהן תקופת ההתיישנות" • יו"ר האופוזיציה הנחה את יועמ״ש הליכוד להגיש ערעור על מועמדותו של לניאדו

נתניהו וביטן, ארכיון, צילום: אורן בן חקון

סאגה שמסרבת להסתיים: דודו לניאדו, שהורשע בתקיפה ובפריצה, יוכל להתמודד בליכוד - כך קבע הערב (שני) בית הדין של הליכוד.

השופטים כתבו בהחלטתם כי "הגענו למסקנה שאיננו יכולים שלא להתערב בהחלטת ועדת הבחירות ואנו קובעים כי יש מניעות משפטית לפסול מועמד מחמת הרשעות שעברה עליהן תקופת ההתיישנות.

"עם זאת, בית הדין קורא למערער לבחון ולשקול את השלכותיה של מועמדותו, לאור הצהרתו בפנינו, כי אם ישתכנע שמועמדותו פוגעת בטובת התנועה, יעשה ביוזמתו את הדבר הנכון".

בעקבות ההחלטה, יו״ר הליכוד בנימין נתניהו הנחה את יועמ״ש הליכוד להגיש ערעור לביהמ״ש המחוזי נגד אישור מועמדותו של דודו לניאדו.

כזכור, כפי שפרסמנו, ועדת הבחירות של מפלגת הליכוד פסלה את מועמדותו של דודו לניאדו, אחד המועמדים הבולטים בפריימריז לליכוד וחבר המפלגה שהורשע בעבר בפריצה לבתים, שנחשב מקורבו של חברת הכנסת דוד ביטן.

כפי שפורסם לאחרונה ב"ישראל היום", רה"מ לשעבר ביקש מבועז ביסמוט, העורך הראשי לשעבר של "ישראל היום", להתמודד בפריימריז נגד המועמד של ביטן על המקום השמור למחוז תל אביב, במקום ברשימה הארצית - אך ביסמוט סירב.

 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר