תלמידים במזרח ירושלים העלו הצגה שבה רוצחים את איתמר בן גביר

הסתה במסיבת סוף השנה בבית הספר לבנים ענתא • משרד החינוך: "המוסד נמצא באחריות הרשות הפלשתינית, המשרד יעביר את החומר לגורמי הביטחון הרלוונטיים לטיפול בנושא" • יו"ר עוצמה יהודית: "זה עלול להיגמר ברצח"

ח"כ איתמר בן גביר, צילום: אורן בן חקון

הצגה שבה רוצחים את הח"כ – בבירת ישראל: תלמידים במזרח ירושלים תועדו בהצגת סוף שנה כשהם "מוציאים להורג" את יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. הסרטון, שעלה ברשת החברתית טיק טוק, פורסם לראשונה בתקשורת במהדורה המרכזית של חדשות 13.

ממשרד החינוך נמסר כי בהמשך לפרסום על החינוך לטרור ורצח שמנהיג בית הספר תיכון לבנים ענתא, מבהירים במשרד החינוך כי בית הספר מצוי באחריותה המלאה של הרשות הפלשתינית למשרד החינוך אין כל קשר אליו, ויחד עם זאת הביע צער על כך שבית הספר מגדל את תלמידיו על ברכי הסתה, שנאה וטרור, במקום להעניק להם חינוך אמיתי. המשרד יעביר את החומר לגורמי הביטחון הרלוונטיים לטיפול בנושא".

ח"כ בן גביר מסר: "שיא חדש בהסתה נגדי, כך נראית הצגת סוף שנה בבית ספר במזרח ירושלים, תלמידים 'מחסלים' אותי לקול צהלת המורים והתלמידים. אסור לעבור בשתיקה על ההסתה הפרועה בבית הספר, זה מתחיל בהסתה ועלול להיגמר ברצח. צריך למצות את הדין עם המסיתים ותומכי הטרור. אני מצפה מהמשטרה לפעול ולעצור את המסיתים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר