"את חלאת אדם": עימות חריף בין ח"כ טיבי לח"כ בן ארי במליאה

חבר הכנסת מהמשותפת תקף את יו"ר ועדת ביטחון הפנים שלא מצרה על מותה של עיתונאית אל-ג'זירה בג'נין • לאחר האירוע, בן ארי סיפרה בדמעות: "אני פעם קיללתי מישהו מכם או דיברתי בזלזול? מעולם לא - תכבדו את המקום הזה"

"את חלאת אדם": עימות חריף בין ח"כ טיבי לח"כ בן ארי במליאת הכנסת // צילום: ערוץ כנסת

סערה בכנסת: ח"כ אחמד טיבי תקף היום (רביעי) בחריפות את חברת הכנסת מירב בן ארי וכינה אותה חלאה. טיבי פנה לבן ארי מעל בימת המליאה ואמר כי לא יסלח לה על כך שלא הביעה צער על מות עיתונאית אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה.

"תרגעי, יש דבר אחד שלא אסלח לך וזה שאמרת שאת לא מצטערת על הריגתה - את חלאת אדם". טיבי המשיך: "תסתלקי מפה, את חלאת אדם". בן ארי השיבה: "אתה לא מתבייש? מי אתה בכלל?".

לאחר מכן עלתה בן ארי לדוכן להגיב ואמרה:‏ "נמאס לי כבר, נמאס לי! מה זה ההתנהגות הזאת?". "פעם קיללתי מישהו מכם? פעם דיברתי אליכם בזלזול? מעולם לא, גם שכסיף קרא לי תרנגולת". את דבריה סיימה בדמעות והתקבלה בחיבוקים ע"י חברי וחברות כנסת מהקואליציה והאופוזיציה.

טיבי במתקפה על בן ארי, צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

במקביל, חברת הכנסת מהליכוד קרן בן ברק יצאה להגנתה של בן ארי, ונזפה את על הדברים שהטיח טיבי: "אתה לא עומד על הדוכן ואומר חלאת אדם לאף ח"כ פה! לאף ח"כ אתה לא מדבר ככה!".

ח"כ קרן ברק תוקפת את טיבי: "אתה לא תדבר על אף חבר כנסת ככה" // צילום: ערוץ הכנסת

בן ארי התייחסה לתקרית בדף הטוויטר שלה וכתבה: "עולה אחמד טיבי המחבל בעבודת השוטרים באופן קבוע, שמסית על הדוכן נגד חיילי צה"ל וכוחות הבטחון, קורא לשוטרים פראי אדם ולבסוף כשאני אומרת לו שאני לא צריכה את הסליחה שלו הוא אומר לי שאני חלאת אדם. גועל נפש. באמת שנגמרו לי המילים על הדוכן. הוא חייב ללכת הביתה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר