"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

היום
שיתוף כתבה
קצינים בהתיישבות הצעירה בפנייה לרה"מ: "תקן את העוול"
מעל 100 קצינים המתגוררים בהתיישבות הצעירה ביו"ש, פנו במכתב לנתניהו וגנץ בבקשה להעלות לסדר היום את החלטת הממשלה שתסדיר את מעמד היישובים
מאחזים // צילום: שוקי שילה // "אנו קוראים לרה"מ לקחת פיקוד בנושא, ולאפשר לנו לקבל שירותים בסיסים כמו יתר האזרחים"

קצינים בהתיישבות הצעירה בפנייה לרה"מ: "תקן את העוול"

מעל 100 קצינים המתגוררים בהתיישבות הצעירה ביו"ש, פנו במכתב לנתניהו וגנץ בבקשה להעלות לסדר היום את החלטת הממשלה שתסדיר את מעמד היישובים

אפרת פורשר
, עודכן

שעות ספורות לאחר ששר ההתיישבות צחי הנגבי הודיע היום (רביעי) בישיבת ועדת משנה להתיישבות של ועדת חוץ וביטחון כינוסח החלטת הממשלה מוכנהוכי הכדור וההכרעה נמצא כעת אצל נתניהו וגנץ, פנו מעל 100 קצינים וקצינות במילואים המתגוררים בהתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון לראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי ושר הביטחון גני גנץ בבקשה להעלות את ההחלטה על סדר יומה של הממשלה.

במכתבם כתבו הקצינים: "אנו החתומים מטה, שירתנו ועודנו משרתים כקצינים בצה"ל בסדיר ובמילואים, בהגנה על מדינת ישראל ותושביה בכל מקום. אנו חשים זכות גדולה וגאווה אדירה לשרת כמפקדים וכלוחמים, על מנת לאפשר חיים בטוחים ושלווים לכל אזרחי המדינה ובשמירה על גבולותיה".

"בעשרות ישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, בהם אנו גרים, לא הושלמו (במשך כ-20 שנה) הליכי ההסדרה הדרושים, ועד היום אין ליישובים שלנו תשתיות מגורים בסיסיות: אספקת חשמל סדירה, תשתיות מים וביוב, תקשורת, מרכיבי ביטחון וכד'. כך חיים במשך שנים ארוכות כ-20,000 תושבים בתנאים לא תנאים. מדינת ישראל שלחה אותנו להתיישב ביישובים אסטרטגיים אלו כפי ששלחה אותנו להילחם ולפקד בשירותנו הצבאי. אין זה סביר, הוגן או אחראי להתייחס כך לתושבים נאמנים של המדינה, החפצים בטובתה ונושאים בעול הציבורי באופן מלא".

בפנייתם לרה"מ נתניהו הוא כתבו: "אנו קוראים לך לקחת פיקוד בנושא. תקן את העוול, והעבר בהקדם החלטת ממשלה שתסדיר את מעמד יישובינו, ואפשר לנו לקבל שירותים בסיסים, כמו כל אזרחי מדינת ישראל".

כאמור, הבוקר עדכן שר ההתיישבות צחי הנגבי בדיון שהתקיים בוועדת המשנה לענייני התיישבות ואמר: "אני יכול להיות איש בשורות - בימים האחרונים פועל צוות מקצועי שהוקם עי״ השר ביטון ואנוכי. השלמנו כמעט ב 100% את נוסח הצעת המחליטים. הכדור וההכרעה עוברת לראש הממשלה וראש הממשלה החליפי. מקווה שיתנו גיבוי להחלטה. נעשה אצלנו מאמץ עצום למצוא לכל סוגיה פתרון. גם המשפטנים שנמצאים בדרך כלל בביקורת עשו מאמץ לעילא ולעילא לפתור את הבעיות. יש לנו נוסח וממש בשעות האלו נעביר אותו לראש הממשלה וראש הממשלה החליפי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...