בית ספר שפעל בבני ברק נקנס ב-10,000 שקלים
שוטרים שאכפו את תקנות הקורונה הבחינו בתלמידים בבית הספר, שהיה נראה סגור • במקום היו עשרות תלמידים בניגוד להנחיות, והמנהל נקנס
במסגרת פעולות האכיפהלהגבלות הקורונה, שוטרים במחוז דן הבחינו בפעילות בבית ספר בבני ברק. על פי השוטרים, כלפי חוץ היה נראה כי המקום סגור, אך לאחר כניסתם נראו עשרות תלמידים. בהתאםלהנחיות החדשות, השוטרים רשמו דו"ח של 10,000 שקלים למנהל המתחם.
נזכיר כי לאחר משא ומתן מתמשך, מליאת הכנסת אישרה בשבוע שעבר בקריאה שנייה ושלישית את הגדלת הקנסות על הפרת תקנות הקורונה, וכך הגובה המרבי של הקנסות עלה מ-5,000 שקלים ל-10,000 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו