"ניתקתי את הרגש": הפרמדיק שטיפל בקריאה - הדוד של הילדים שנהרגו

ישי ראוכברגר, פרמדיק מד"א שאחראי על אזור מודיעין, הוא זה שטיפל בקריאה על התאונה שבה נהרגו שני אחייניו, ואחותו וגיסו נפצעו באורח קשה • "עשיתי הכל כדי שנוכל לפנות אותם כמה שיותר מהר לבית החולים" • שני הילדים הובאו למנוחות, האם הובהלה לחדר הניתוח

צילום: משה בן שמחון

מצמרר: ישי ראוכברגר, פרמדיק מד"א ואחיה של הודיה מעודד, הוא זה שטיפל בקריאה על התאונה הקטלנית שבה נהרגו שני אחייניו, ואחותו וגיסו נפצעו באורח קשה.

ראוכברגר סיפר הערב (שבת): "אני פרמדיק מד"א ואחראי על כל אזור מודיעין. כשקיבלתי את המקרה נטרלתי את הרגשות כדי לתפקד. עשיתי הכל כדי שנוכל לפנות אותם כמה שיותר מהר לבית החולים בשביל להציל את חייהם".

הלווייתם של שני הילדים מהתאונה בעופרים,
זירת התאונה בשומרון, צילום: כיבוי והצלה

הלווייתם של הילדים הללי וטוב ראי (הנכדים של משפחת ראוכברגר, שנהרגו בתאונת הדרכים בבנימין), נערכה הערב בבית העלמין ברחובות. בזמן שילדיה הובאו למנוחות, וביניהם העובר שהוצא מבטנה, האם הודיה הובהלה לחדר ניתוח.

קרוב משפחה של הודיה מסר כי מדובר באסון קשה מאוד וכי שתי המשפחות מחזקות אחת את השנייה: "המצב לא קל ואנו מסתכלים קדימה לראות כיצד נחזק את זוג ההורים".

אהובה ורפי מעודד, הוריו של האב יניב, סיפרו בביתם בפתח תקווה: "בשעה 19:30 בערב הגיע אלינו הביתה קצין משטרה ומסר את הבשורה המרה. בכל יום שישי הם מתקשרים לפני כניסת שבת כדי לאחל שבת שלום, והפעם יניב לא התקשר ולא הבנו. חשבנו אולי הוא היה טרוד כי רק עבר דירה, בסוף התברר שהייתה לו תאונה". אהובה הוסיפה: "כאב הלב הוא עד השמיים. איך אפשר לעכל?".

כזכור, המשפחה הייתה מעורבת אתמול בתאונת דרכים קשה בצומת עופרים שבבנימין, מעט לפני כניסת השבת. הבן טוב ראי בן ה-3 נהרג במקום, והילדה הללי בת ה-6 פונתה לביה"ח בילינסון במצב אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בתאונה נהרגו בנוסף שני צעירים פלשתינים.

משפחת מעודד, צילום: באדיבות המשפחה

מהחקירה הראשונית של המשטרה עולה כי הנהג הפלשתיני ביצע פניית פרסה לא חוקית בקו הפרדה רצוף. הרכב ובו המשפחה הישראלית הגיע מהנתיב הנגדי והתנגש בדופן של הרכב הפלשתיני. עוד עולה מהחקירה כי הרכב הפלשתיני הורד מהכביש לפירוק ואסור בשימוש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר