היזם אלדד פרי הובא למנוחות: "הוא היה מטאור"

בני המשפחה והחברים ליוו את איש העסקים שנרצח ברחובות בדרכו האחרונה בבית הקברות שבהר הזיתים • "הוא לא נבהל מכלום ולא חשש מכלום", סיפר חברו, "הוא ראה איך אפשר לתקן את העולם"

זירת הרצח ברחובות, אלדד פרי, צילום: יוסי זליגר

אלדד פרי, יזם הנדל״ן שנרצח ביום שישי ברחובות, הובא למנוחות הלילה (שבת) בבית הקברות בהר הזיתים בירושלים.

מאות בני משפחה וחברים של פרי ליוו אותו בדרכו האחרונה, כשהם כואבים והמומים ממותו הטראגי. פרי נורה למוות ביום שישי בבוקר סמוך לבית כנסת לפני תפילת שחרית. בני משפחתו
של פרי ספדו לו: "דאגת לכולם. היית עושה טוב לכולם, גם שכולם לא האמינו בך. אתה אדם מדהים עם לב גדול. תמיד רצית לתת יותר. תמיד דאגת לאנשים כאילו הם משפחה שלך. אדם הכי חזק והכי טוב".

בנו של אלדד פרי אמר בבכי: "אבא שלי אני אוהב אותך ומתגעגע המון". אחד מחבריו של אלדד פרי אמר במהלך הלוויה: "הוא לא נבהל מכלום ולא חשש מכלום. הוא ראה איך אפשר לתקן את העולם. אלדד הלך מתוך בקשה לכפר על כלל ישראל כי זו הדרך להביא את האור הגדול לעולם".

"הוא היה מטאור", ספד אחד מחברי ילדותו, "תמיד היה לו ראש מבריק. בשנים האחרונות הוא השקיע בלימוד תורה ברמות הגבוהות ביותר". באחד הרגעים הקשים בהלוויה, אחת המשתתפות בלוויה צעקה כאשר הוציאו את מיטתו של אלדד פרי אל הקבורה: "אלדד תתעורר".

פרי, יליד נתיבות, גדל בעיר עד לגיוסו לצבא, אז עבר לרחובות והתגלה כאדם כריזמטי, בעל שאיפות גבוהות ויכולות שיווק מרשימות. הוא מילא אולמות בכנסי שיווק, שכר מנהלים מהשורה הראשונה בתחום הנדל"ן ומהתקשורת.

עם השנים הפך ליזם נדל"ן מוכר, ממייסדה של קבוצת אלדד פרי, שעסקה בבנייה למגורים ולמסחר והתמחתה במתן שירותים מקצועיים לכל שלבי הבנייה. אלא שבקיץ 2020 גל של צ'קים חוזרים ואי עמידה בהתחייבויות הביאו להתמוטטות מהירה מאוד של החברה.

בעקבות כך, לפני שנה המשטרה החלה לבדוק תלונות אודות התנהלותו של פרי, בין היתר נרשמה תלונה של משרד הבינוי והשיכון בגין הפרת חוק המכר והבטחת השקעות. על רקע זה, התנהלו מול פרי הליכי חדלות הפירעון, כאשר הוא החזיק בחובות של כמעט חצי מיליארד שקלים. חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר