אמו של עידו אביגל ז"ל, שנהרג מפגיעת רקטה, בפוסט מרגש: "סליחה שהגנת עלי בגופך במקום שאני אגן עליך"

הוריו של עידו הקימו דף לזכרו והזמינו את הציבור לקרוא תובנות שהעביר בחייו הקצרים, ולשתף בתמונות וסיפורים • "הייתה לו נשמה של בן 50 בגוף של ילד בן חמש"

עידו אביגל ז"ל

שני אביגל, אמו של עידו אביגל, שנהרג מפגיעת רקטה בשדרות במהלך מבצע "שומר החומות", פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק. בפוסט הזמינה את הציבור לדף שנפתח לזכרו של עידו, שם ניתן לקרוא על תובנות שעידו העביר בחייו הקצרים, ואף לשתף בתמונות וזיכרונות.

"החלטנו לפתוח דף על דודק'ה שלנו. תמיד דיברנו על זה שלעידו הייתה נשמה של בן 50 בגוף של ילד בן חמש. ככזה לימד אותנו הרבה תובנות ושיעורים חשובים לחיים. היינו רוצים להכיר לכם את עידו ולשתף אתכם בתובנות שהוא לימד אותנו. אם יש לכם זיכרון משותף עם עידו, תמונה או משהו מאיזו מסיבת גן או משחק בגן השעשועים, נשמח ונערך אם תשתפו איתנו".

שני הודתה לאנשים התומכים בהם בימים קשים אלו: "בהזדמנות זו אומר תודה לכל האנשים שעטפו וממשיכים לעטוף בחום ואהבה. לשב"ס כארגון ולחבריי משם, לחבריי הקרובים והרחוקים ולמשפחתי היקרה והאהובה. העטיפה שלכם עוזרת לנו לעמוד ולהתמקד בחצי הכוס המלאה, בחיים שנותרו וניצלו ובצוואות הלא כתובות שעידו השאיר לנו לממש. שנזכה כולנו לחיים בריאים, מאושרים ורוויי עשייה למען האחר".

בדף לזכרו כתבה שני הספד לזכרו: "נשמה שלי. ילד מיוחד שלי. כששאלו אותי איך קוראים לך ביקשתי 'תקראו לו דודק'ה'. אז דודק'ה שלי, אני רוצה לבקש ממך סליחה. סליחה שלא יכלתי להיות בהלוויה שלך סליחה שאמרתי לך שאני שומרת עלייך תמיד, סליחה שאמרתי לך שבממ"ד אנחנו בטוחים ומוגנים ואפשר להמשיך לישון בשקט, או לצחוק או לשחק. לא חשבתי לשקר לך, באמת חשבתי שתהיה מוגן. סליחה שלא הייתי חדה מספיק להזיז אותך כששמעתי את הרסיסים האחרים לפני שנכנס הרסיס הארור. לא האמנתי שזה בכלל אפשרי. סליחה שהגנת עלי בגופך במקום שאני אגן עליך. סליחה שקראתי ברכת הגומל ואבא קרא עליך קדיש".

זירת הנפילה בשדרות, יהודה פרץ

כזכור, בפגיעת הרקטה נהרג עידו ושני נפצעה באורח קשה, היא הייתה מורדמת ומונשמת ושוחררה לביתה בחודש שעבר. בהלוויה של עידו אמר אביו: "אני מקווה שאתה הקורבן האחרון והפעם האחרונה שהורים קוברים את הילדים שלהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר