אזעקה ומוסיקה בערבית: האקרים השתלטו על מסכי תחנות אוטובוס
מדובר כנראה במתקפת סייבר על תחנות תחבורה ציבורית ובמשרד התחבורה בודקים את התקלה החריגה, בשיתוף מערך הסייבר הלאומי
Your browser doesn’t support HTML5 audio
אזרחים ברחבי הארץ מדווחים על מה שנראה כמו השתלטות של האקרים הערב (רביעי) על מסכי תחנות אוטובוס בכמה ערים.
בתחנות הושמעו שירים בערבית, צעקות בערבית ואזעקות.
מדובר כנראה במתקפת סייבר על תחנות תחבורה ציבורית ובמשרד התחבורה בודקים את התקלה החריגה, בשיתוף מערך הסייבר הלאומי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)