"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X
פרסום ראשון

ראשי המועצות על הקמפיין נגד האלוף: “כפיות טובה למי שמוביל מהפכה ביטחונית"

שלטים נגד אלוף פיקוד המרכז אבי בלוט נפרשו ברחבי שומרון עם האזהרה: "ישראל כ"ץ, בלוט לא סופר אותך" • בכירי ההתיישבויות ביו"ש שלחו מכתב תמיכה רשמי שמתנגד לקמפיין, ובו ציינו כי התקופה הנוכחית היא “תור הזהב של ההתיישבות”

,עודכן
0השמעה
שלטים נגד אבי בלוט. צילום: מתוך הפייסבוק של ירון רוזנטל

בעקבותהפרסום ב"ישראל היום":אחרי הקמפיין החריף נגד אלוף פיקוד המרכז אבי בלוט והשלטים שנפרשו ברחבי יהודה ושומרון, עשרות ראשי מועצות ויישובים שלחו לו היום (רביעי) מכתב תמיכה רשמי, בו מגדירים את התקופה הנוכחית כ“תור הזהב של ההתיישבות”.

במכתב כתבו ראשי המועצות: ״אנו נמצאים בתור הזהב של ההתיישבות ביהודה ושומרון. בתקופה זו שבה היישובים גדלים, שההתיישבות יוצאת מגדרות היישובים אל השטח הפתוח, שבה מוקמות חוות חדשות לבקרים כחלק מתפיסת ההגנה של הפיקוד וזאת בשיתוף פעולה הדוק בין פיקוד מרכז בהובלתך לבין ההתיישבות".

"אנו נמצאים בתור הזהב של ההתיישבות ביהודה ושומרון". יו"ש (ארכיון),צילום: אורן בן חקון

עוד נכתב: ״אנו מבקשים לחזק את ידיך ולברך על העשייה היומיומית בשמירה על ביטחון ההתיישבות, בהגנה ובפיתוח ההתיישבות. עוד דרך רבה וארוכה לפנינו במיגור הטרור, אך אין ספק כי תפיסת הביטחון שאתה מוביל יחד עם גישה התקפית יותר מבשנים עברו מבשרות טובות ליהודה ושומרון ולמדינת ישראל כולה".

"פיתוח התיישבות ברוח ומעשה"

על המכתב חתמו בכירי ההתיישבות, בהם יו”ר מועצת יש”ע וראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל, ראש עיריית אריאל יאיר שטבון, מזכ”ל תנועת אמנה זאב (זמביש) חבר, וראשי מועצות נוספים ובהם בית אל, אפרת, אלקנה, קדומים, גבעת זאב, הר אדר, קריית ארבע, חברון, שער שומרון, אורנית, עמנואל, מגילות ים המלח ואלפי מנשה.

במכתבם מדגישים ראשי ההתיישבות כי בכוונתם להמשיך בשיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד המרכז “להמשך פיתוח ההתיישבות ברוח ובמעשה”.

המכתב מגיע ימים אחדים לאחר סערת הקמפיין נגד בלוט, במסגרתו נתלו ברחבי יו”ש שלטים שבהם נכתב “רדיפת המתיישבים חזרה, הרס בשבתות ומעצר רועי צאן. ישראל כץ, בלוט לא סופר אותך”.
ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל כבר גינה אתמול את המתקפה נגד בלוט וכינה אותה “כפיות טובה כלפי אדם שעושה מהפכה ביטחונית”.

המכתב של ראשי ההתיישבות, שנחתם על ידי כלל ראשי המועצות המרכזיות ביהודה ושומרון, משמש כעת הצהרת תמיכה רחבה באלוף הפיקוד ומסמן סגירת שורות מול הביקורת שהושמעה בשבוע האחרון מצד גורמים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר