עיתון ישראל היום. צילום: קוקו

סקר TGI קובע: “ישראל היום” העיתון המוביל במדינה

נתוני סקר TGI מוכיחים כי ״ישראל היום״ הוא הבחירה המועדפת על הישראלים – עם שיעורי החשיפה הגבוהים ביותר בימי חול ובסופי השבוע

נתוני סקר TGI שפורסמו הבוקר (רביעי) על הרגלי צריכת המדיה של הציבור הישראלי מעלים כי “ישראל היום” שומר על מעמדו כעיתון המוביל בישראל, הן בקרב עיתוני יום חול והן בסופי שבוע.

בסקירה השנתית (יולי 2024 – יוני 2025) מוביל “ישראל היום” עם שיעור חשיפה של 23.1% לגיליון יום חול ממוצע – ירידה מובהקת סטטיסטית לעומת 27.0% בשנה הקודמת. ״ידיעות אחרונות” רשם ירידה מובהקת עם 17.6% חשיפה ביום חול ממוצע לעומת 20.0% בתקופה הקודמת.

בסוף השבוע מוביל “ישראל היום” עם 25.2% חשיפה לעומת 27.1% בשנה הקודמת, בעוד “ידיעות אחרונות” עומד על 22.5%, ירידה קלה לעומת 23.7%.

בחציון הראשון של 2025 (ינואר–יוני), “ישראל היום” מוביל עם חשיפה של 22.0% בעיתונות היומית – ירידה לא מובהקת סטטיסטית לעומת 24.2% במחצית הקודמת (יולי–דצמבר 2024). ״ידיעות אחרונות” רושם חשיפה של 17.0%, ירידה לא מובהקת לעומת 18.1%.

בסוף השבוע, “ישראל היום” מוביל עם חשיפה של 24.0%, לעומת 26.5% במחצית הקודמת (ירידה מובהקת סטטיסטית). ״ידיעות אחרונות” נותר יציב עם 22.5%, ללא שינוי לעומת המחצית השנייה של 2024.

סקר TGI, המבוצע מאז 1998, מבוסס על מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18 ומעלה, המשקפת אוכלוסייה של כ-4.820 מיליון נפש. הסקר נחשב לכלי המחקר המקיף ביותר בתחום צריכת המדיה בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...