למזלנו כיום ישנו חוק חשוב ששומר עלינו הצרכנים, חוק 6 הדקות. זהו חוק שנכנס לתוקף ב-2019 והוא מחייב את החברות לתת מענה אנושי תוך 6 דקות מרגע תחילת השיחה. חשוב לציין שיש כמובן כמה סייגים. החוק קודם כל רלוונטי רק לנושאים של בירור חשבון, סיום התקשרות וטיפול בתקלות טכניות, ולכן בנושאים אחרים אין החברה מחויבת בזמן מסוים של המתנה.
בנוסף לא כל החברות מחויבות לעמוד בחוק זה ומדובר רק בחברות הבאות: חברות הסלולר, חברות שירות טלפונים נייחים, חברות הכבלים והלוויין, ספקיות אינטרנט, שירותי רדיו, תאגידי מים, חברות הגז, חברת החשמל, חברות הבנקים, כרטיסי אשראי, שירותי רפואה דחופה וחברות ביטוח.
לכן המקרה של הוט הוא מקרה מצוין לבדוק האם החברה אכן עומדת בחוק זה? וגם אם הם עונים, מה יקרה לאחר מכן כאשר נבקש להתנתק? כל זאת בסרטון הוידאו למעלה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
