נועה ארגמני השתחררה מביה"ח איכילוב - תשהה בקרבת מקום, שכן אמה עודנה מאושפזת שם

מוקדם יותר פגשה את דיצה אור, אמו של בן זוגה אבינתן אור, שעדיין חטוף בעזה • "דיצה אור חשה שמחה שלמה", כתבה הרבנית ימימה מזרחי שפרסמה את התמונה • "דיצה מרגישה שמשהו ממנה יצא לחופשי, שמשהו ממנו, מאבינתן, השתחרר גם הוא"

נועה ארגמני ודיצה אור. צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של הרבנית ימימה מזרחי, באדיבות דיצה אור

נועה ארגמני, שחולצה משבי חמאס ב"מבצע ארנון" בשבת האחרונה, השתחררה הבוקר (שלישי) מהמרכז הרפואי ת״א איכילוב לאחר שעברה סדרת בדיקות ומעקב רפואי ופסיכוסוציאלי.

אימה, ליאורה, עודנה מאושפזת בביה״ח ועל כן נועה וקרוביה יעבירו את חג השבועות בקרבת מקום. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם ולהמנע מפניות בשלב זה.

 קודם לכן, נפגשה נועה עם דיצה אור, אמו של בן זוגה אבינתן אור, שעדיין חטוף בעזה. 

בתמונה שהעלתה לאינסטגרם הרבנית ימימה מזרחי היא כתבה: "אישה מופלאה, דיצה אור, אמא של אבינתן החטוף. היא פוגשת סוף-סוף את נועה ארגמני, חברתו של אבינתן שנחטף לצידה ולא מפסיק, גם תוך כדי דחיפות גסות, לעודד אותה.

נועה ארגמני עם אביה בבית החולים לאחר שחולצה, צילום: דובר צה''ל

"מיום השחרור של נועה, תלמידות לא מפסיקות לשאול אותי: 'ואיך דיצה?' ובכן, דיצה, היא... אור. מה לא אמרנו על עצמנו בשנה האחרונה: חברה מפולגת, לא מצליחים להתאחד, מתאחדים רק סביב צער או אסון... אז זהו, שלא. הנה אישה ששמחה שמחה שלמה, כן, שמחה שלמה ואמיתית, בשמחתה של שבויה ששוחררה. דיצה מרגישה שמשהו ממנה יצא לחופשי, שמשהו ממנו, מאבינתן,השתחרר גם הוא השבוע. איזה עם טוב יש לנו. איזה אימהות של אור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר