אחים לנשק במחאה מחוץ לביתה של השרה רגב: "מירי, תסדרי לי קומבינה"

עשרות מפגינים מול ביתה של מירי רגב במחאה על חוק הגיוס ועל רקע תחקיר "המקור" אודות התנהלותה • "נגמרו הקומבינות על גב הנושאים בנטל" • עוד קראו המפגינים: ""תדע כל אם עבריה כי התרגילים שלכם הם על חשבון בנה וביתה המשרתים בצה"ל"

"מירי, תסדרי לי פטור מגיוס": הפגנה מול בית השרה מירי רגב // צילום: אחים לנשק

לקראת ישיבת הממשלה היום (שני) בהצבעה על החלת הרצפיות על חוק הגיוס, ועל רקע תחקיר "המקור" אודות התנהלותה, עשרות פעילים של אחים לנשק הגיעו לראש העין, שם מתגוררת שרת התחבורה מירי רגב והפגינו מחוץ לביתה בטענה כי "נעשית פוליטיקה על גב המילואמניקים והחיילים הנושאים בנטל".

אחים ואחיות לנשק מחוץ לביתה של השרה רגב: "מירי, תסדרי לי קומבינה", צילום: יהונתן שאול

מאחים לנשק נמסר: "בניגוד לעמדת שר הביטחון גלנט, השר גנץ ושניים מכל משלושה ישראלים בעיצומה של מלחמה, הממשלה המנותקת בוחרת גם הפעם בפוליטיקה לפני ביטחון ישראל כשהיא צפויה להמשיך היום בחקיקת השתמטות".

"תדע כל אם עבריה כי התרגילים שלכם הם על חשבון בנה וביתה המשרתים בצה"ל. ב-7 באוקטובר נגמרו הקומבינות על גב הנושאים בנטל והסתיימה האפליה בין דם לדם. כולנו ישראלים, כולנו שווים בפני החוק ולכולנו הזכות והחובה לשרת בצה"ל."

הפגנה מחוץ לביתה של מירי רגב, היום, צילום: אחים לנשק

גלנט הצהיר אתמול שידרוש הסכמה רחבה לחוק הגיוס גם אם גנץ יממש את האולטימטום שהציב לנתניהו ויפרוש בחודש הבא - והזהיר שבלי תמיכת גנץ ואנשיו במתווה, גם אם אלו יתמכו במתווה מהאופוזיציה, הדבר עלול להוביל לפגיעה קשה בחיילים המשרתים.

לצד זאת, גלנט הבהיר שיסתפק גם בתמיכת מפלגה גדולה אחרת באופוזיציה, כאמור בתרחיש שבו גנץ פורש מהממשלה.

גלנט, דיבר יממה לפני הדיון בממשלה על הערר שהוגש נגד החלטת ועדת השרים לחקיקה להחיל דין רציפות על אותו חוק שאושר ב-2022 בקריאה ראשונה, ושנתניהו מקדם כעת במה שנתפס כתרגיל פוליטי נגד גנץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר