"צלף מנוול שם אותי בין הכוונות": סא"ל איתמר איתם נפצע בקרב ברצועת עזה

איתם, המשמש כמפקד גדוד הסיור של חטיבת ביסלמ"ח, הודיע על פציעתו בעמוד הפייסבוק שלו • ביום העצמאות התראיין ל"ישראל היום": "אנחנו ממשיכים במצעד הקוממיות, מתקדמים לא מיואשים, לא עייפים, לא מבולבלים, לחירות ישראל"

איתמר איתם, מפקד גדוד סיור של חטיבת ביסלמ"ח, בדברים לכבוד יום העצמאות (ארכיון) // נטע בר
סא"ל איתמר איתם, מפקד גדוד הסיור של חטיבת ביסלמ"ח, נפצע בקרב ברצועת עזה. היום (ראשון) הוא שיתף בכך את הציבור בפוסט בפייסבוק. איתם בנו של השר לשעבר אפי איתם.

"צלף מנוול אחד שם אותי בין כוונות. אני בסדר, מתאושש מניתוח קטן", כתב איתם וביקש מהציבור להתפלל לרפואת החייל שנפצע איתו, "הקשר שלי נפצע קשה - התפללו לרפואת תומר בן ציפורה".

עוד הוסיף איתם כי "בר כוכבא טבע על מטבעות המרד את חזית המקדש ואת הסיסמא "לחירות ישראל" ומעל תמונת המקדש נקבע כוכב קטן המציין את אור הגאולה שזורח לאט לאט מתוך המשברים. לא מתבלבלים ולא נבוכים. הלוואי וכולנו נחזיק ברוח הלוחמים בשטח. עד הניצחון ולחרות ישראל בכל המובנים".

איתם הוא מפקד גדוד הסיור של חטיבת ביסלמ"ח. ביום העצמאות התראיין ל"ישראל היום", בזמן פעילות הגדוד בג'באליה. "אנחנו פה בחגיגה גדולה. טנקים, חיל אוויר, חי"ר, הנדסה", סיפר. "זו חגיגה גדולה ליום העצמאות, כולל קצת זיקוקים שעשינו פה. היום יום העצמאות ואנחנו ממשיכים במצעד הקוממיות, בונים קומה אחרי קומה, מתקדמים לא מיואשים, לא עייפים, לא מבולבלים, לחירות ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר