אביו של חנן יבלונקה קיבל את הבשורה המרה משמועות בטלגרם: "קיבלתי 300 הודעות"

"בשבע בבוקר צלצלו אליי חברים ושאלו אם זה נכון", אמר ראובן, אביו של אחד החטופים שגופתם הושבה לארץ • "אני גאה בחיילי צה"ל שהחזירו את הבן שלי, אבל רוצה שיחזירו את כולם הביתה"

חנן יבלונקה. צילום: ללא קרדיט

"אני לא מבין איך?": כך אמר הבוקר (שישי) ראובן יבלונקה, אביו של חנן יבלונקה אשר גופתו חולצה משבי חמאס לאחר שנרצח בשבעה באוקטובר. לדברי ראובן, "אנשים כתבו הודעות בטלגרם, וקיבלתי 300 הודעות מחברים ששאלו אותי אם זה נכון. לא הבנתי על מה הם מדברים".

ראובן המשיך: "התקשרתי לבת שלי, היא אמרה לי שהיא לא רצתה להגיד לי, אבל ששולחים הודעות בטלגרם שחנן נרצח. רק בשמונה וחצי הגיעו מהצבא לבשר לי".

ראובן, אביו של חנן יבלונקה, שגופתו חולצה משבי חמאס, צילום: קוקו

"יש לחנן ילדה בת 13", הוסיף ראובן, "אמרתי למשפחה שיביאו אותה עכשיו אליי, כדי שלא תשמע כל מיני שמועות שאנשים כותבים בטלגרם וברשתות החברתיות.

"חנן היה הבן שלי וחבר שלי. יש לו שני ילדים מדהימים, הוא אהב את החיים כמו שאני אוהב. הוא נהנה מהחיים עד שהוא נרצח במסיבה. הוא והחברים שלו היו אמורים לנסוע למסיבה בחיפה וברגע האחרון הם החליטו לנסוע לנובה. נהיה חזקים בשביל חנן והילדים".

ראובן המשיך: "אני גאה בחיילי צה"ל שהחזירו לי את חנן הביתה, אבל אני רוצה שיחזירו את כל החטופים הביתה. לא אהיה שקט עד שכולם יחזרו". ראובן פנה לנתניהו: "שראש הממשלה והפוליטיקאים יעשו הכל, לא אכפת לי ימין או שמאל, שיעשו הכל כדי להחזיר את החטופים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר