הפגנות מחוץ לביתו של בני גנץ ביד מרדכי. צילום: מחאת העוטף

מפגינים מול ביתו של גנץ ביד מרדכי: "תצא מהממשלה, זה הזמן לבחירות"

עשרות בודדות הגיעו למחות ולדרוש מהשר לפרק את הממשלה ולצאת לסבב בחירות נוסף • "הקווים האדומים נחצו, די למריחות - רוצים מנהיגות שפויה"

בשבוע השלישי ברציפות מתקיימת הפגנה מול ביתו של השר בני גנץ ביד מרדכי, כאשר גם היום (שישי) כמה עשרות בודדות הגיעו למחות נגד הישארותו של גנץ בממשלה.

מפגינים מול ביתו של גנץ ביד מרדכי \\ צילום: מחאת העוטף

במוקד הקריאות של המפגינות והמפגינים עומדת הדרישה מהשר בני גנץ ומפלגת המחנה הממלכתי לעשות את כל המאמצים האפשריים על מנת שתצא עסקה לפועל בהקדם האפשרי, וכן לפרוש מהממשלה ולהוביל מהלך לפיזור הכנסת ויציאה לבחירות.

אביבית ג'ון, תושבת בארי וממובילות מחאת העוטף, אמרה: "מהעוטף אנחנו קוראים לגנץ: הקווים האדומים כבר נחצו. אנחנו מצפים ממך למנהיגות שפויה שתפסיק את השנאה והשיסוי, ותקדם את ישראל לאופק מדיני ומקום מכובד במשפחת העמים הנאורים. להשאר בממשלה זאת לא אלטרנטיבה!".

השר בני גנץ. דורשים ממנו לעזוב את הממשלה, צילום: קונטקט הפקות

מתנועת דורשינוי נמסר: "לקראת יום העצמאות המורכב והכואב ביותר שידענו, צריך לומר את הדברים בצורה ברורה: דם הנרצחים זועק מן האדמה. הוא זועק מפיהם של קרוביהם, הוא זועק מפי המוני ישראלים שמאסו בשקר, שמאסו בהפקרות - עד מתי הביזיון הזה ימשך? עד מתי תימשך הבריחה מאחריות? בני גנץ, גדי איזנקוט, חילי טרופר, זה עליכם לא פחות. אתם נותנים לזה הכשר. די לתירוצים, די למריחות. מה היה קורה לו הייתם יוצאים מהממשלה? החטופים לא היו חוזרים? המלחמה הייתה כושלת? מעמד ישראל בעולם היה צונח? כל זה קורה גם כשאתם בתוכה. הגיע הזמן שאחראים יתנו את הדין. הגיע הזמן לבחירות".

מטעם בונות אלטרנטיבה נמסר: "גנץ ומפלגתו חייבים לצאת מהממשלה ולהוביל מהלך בהול לפירוקה ולבחירות חדשות, אם הצהרותיהם בנוגע להשבת החטופים כנות ורציניות. אני קוראות לכל האימהות לצאת ולדרוש את השבת החטופים כאילו ילדיהם הם המוחזקים בשבי כשהן מחזיקות בשלט ‘אמא כאן!׳".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו