"נתינה מעוררת השתהות": מתנדב זק"א ערן קוזחי נבחר להשיא את משואת כוחות ההצלה

ראש צוות הרצליה ואחראי משימות מיוחדות בארגון נבחר להדליק משואה יחד עם מתנדבת מרחב ירושלים נורית כהן • מנכ"ל זק"א: "מעטים האנשים שתרמו תרומה אישית לאורך כל כך הרבה זמן והקדישו את כל מעייניהם למען כבוד חללי המלחמה"

מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה. צילום: דוברות זק"א תל אביב

מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה לצד מתנדבת זק"א ירושלים נורית כהן, ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. משואת כוחות ההצלה המשותפת לארגוני מגן דוד אדום, איחוד הצלה, כבאות והצלה וארגוני זק"א.

מרגש: מתנדב זק"א העניק לאריאל זוהר, שאיבד את משפחתו מתקפת הטרור, את התפילין של אביו יניב ז"ל // שמואל בוכריס

ערן קוזחי הוא ראש צוות הרצליה ואחראי משימות מיוחדות בארגון זק"א. מאז תחילת המערכה, ערן קיבל אחריות על ניהול מחנה "שורה" האזרחי, מטעם ארגון זק"א תל אביב ומשרד הפנים, נטש את ביתו ועבודתו כקבלן, ובמשך חודשים ארוכים שהה במקום ועסק במלאכת זיהוי החללים, ריכז את ניהול מערך הזיהוי והקבורה מול משטרת ישראל, אנשי הרבנות הצבאית, משרד הפנים, והמשרד לשרותי דת.

ערן עמד ברגישות רבה מול משפחות שאיבדו את יקיריהם וטיפל באופן אישי באלפי ממצאים שהובאו משטחי הטבח בדרום ברגישות ובאחריות עצומה. בשירותו הצבאי משמש ערן כמודיע נפגעים במערך הנפגעים של צה"ל.

מתנדבי זק"א בפעילות בעוטף, צילום: זק"א ת"א

מנכ"ל זק"א, צבי חסיד: "ערן קוזחי, זכה בהדלקת המשואה בצדק, מעטים האנשים שתרמו תרומה אישית לאורך כל כך הרבה זמן והקדישו את כל מעייניהם למען כבוד חללי המלחמה.
ערן מייצג את פניו היפות של הארגון, העוסק בקשה שבמלאכות, בצנעה ובענווה, לא עזב את המשימה עד אחרון שקי הממצאים שיזוהו ויבואו לקבורה".

מפקד זק"א, חיים נוגלבלט, מסר: "ערן קוזחי הוא מתנדב ערכי המהווה סמל ודוגמא אישית לנתינה מעוררת השתהות למען הזולת. ערן עסק בליבת הזוועות מאז 7 באוקטובר ועד לימים אלו מתרוצץ בארץ לאורכה ולרוחבה למען כבוד החללים. מבצע משימות רבות נוספות הרחוקות מעיני הציבור, בשקט ובענווה ורואה בזה שליחות לאומית וערכית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר