שלושה שבועות לאחר רצח בנימין אחימיר ז"ל: נציגים אמריקנים יבקרו בכפרו של המחבל

נציגים מהשגרירות צפויים להגיע לסיור בכפר דומא ממנו יצא המחבל • עוד יבקרו בכפר אל מועייר בו נשמעו קריאות תמיכה במוחמד דף • המתיישבים תקפו: "ליישובי בנימין הסובלים מטרור יומיומי אף אחד לא טרח להגיע"

הפלשתינים מדווחים שמתיישבים מקיפים את המקומיים שהגיעו לכבות שריפה בדיר הכבשים

נציגים מהשגרירות האמריקנית עתידים להגיע היום (שני) לסיור נרחב ברמאללה וכפרי בנימין שיכלול בין היתר ביקור בכפר דומא ממנו יצא המחבל שרצח את הנער בנימין אחימאיר ז"ל לפני שלושה שבועות.

סיור השגרירים עתיד לעבור גם בכפר אל מועייר הסמוך. בתקופה האחרונה התרחשו בו שורת פיגועי מטענים וירי כנגד כוחות צה"ל ואזרחים באזור, ורק לאחרונה תועדו מאות מתושביו בקריאות "אנו אנשי מוחמד דף" ו"יא גדה, קומי עשי מהפכה כך ציווה סלאח ערורי".

הצתות בכפר דומא (ארכיון), צילום: רשתות ערביות

גורמים בהתיישבות תקפו את הסיור והאשימו את ארצות הברית שלכאורה בגללה נעשה גל המעצרים המנהליים נגד חמישה פעילי ימין ביום שישי האחרון. 

"ביקור הבכירים האמריקנים מסביר את גל המעצרים חסר התקדים שבוצע ביום שישי. מדינת ישראל ממהרת ליישר קו עם הממשל שרואה במתיישבים אויב ולהגיש לו כמנחה כמה מתנחלים נוספים". לדבריהם, "מי שמתיימרת להיות ידידתנו הגדולה ביותר מתגלה מיום ליום כידידתה של אויבנו הרצחניים ביותר".

בנימין אחימאיר ז"ל על רקע החיפושים אחריו, צילום: דוברות יכ"ל

עוד האשימו: "ליישובי בנימין הסובלים מטרור יומיומי אף נציג אמריקני לא טרח להגיע, הממשלה צריכה להודיע כי לא תאפשר בשום צורה ביקור מביש כזה בעיצומה של המלחמה", הוסיפו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר