סוף עצוב: אותרה גופת הנער בנימין אחימאיר; נרצח בפיגוע טרור

כוחות צה"ל מצאו את הגופה בשטח חווה • החקירה והמרדף אחר החשודים ממשיכים • רה"מ: פשע חמור, אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם"

הנעדר בנימין אחימאיר על רקע החיפושים. צילום: דוברות יכ"ל

לאחר כ-24 שעות: כוחות צה״ל, בסיוע רחפן של 636, מצאו היום (שבת) את גופת הנער הנעדר בנימין אחימאיר בשטח חווה במרחב בנימין. כוחות הביטחון הודיעו כי הנער נרצח בפיגוע טרור. חקירת האירוע נמשכת. הכוחות ממשיכים במרדף אחר החשודים בביצוע הפיגוע.

החיפושים אחר הנער בן ה-14 שאבדו עקבותיו לאחר שיצא למרעה // דוברות יכ"ל

אחימאיר בן ה-14 נעדר מאז אתמול בשעות הבוקר באזור בנימין. בנימין יצא לרעות את הצאן בחווה שבה הוא עובד. בשעות הצהרים המרעה חזר בלעדיו. לחיפושים אחר בנימין הצטרפו מאות מתיישבים, וכוחות גדולים בהם צה״ל, השב״כ ומג״ב בסיוע של מתנדבים באזור בו הלך עם העדר שלו. 

מז"פ ושב"כ חוקרים קצה חוט מודיעיני למציאת הרוצח. במקביל, מעבים הגנה ומניעת חיכוך בין מתנחלים לפלשתינים במוצאי השבת. מאו"ג איו"ש ת"אל יקי דולף נפגש עם מנהיגי חוות באזור שילה ומנהיגי מתנחלים וביקש שלא לצאת לפעולות נגד פלשתינים, כי הדבר פוגע במאמצי צה"ל. הנער ככל נראה נרצח עם אמצעי לחימה קר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעה חריגה בשבת: ״הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הי״ד הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. כוחות צה״ל ושב״כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה. אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם כפי שאנחנו עושים עם כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל. צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל מחוז ש״י מבצעים פעילות מבצעית ומודיעינית עצימה בכל המרחב ובכפרים הפלסטינים. אני קורא לכל אזרחי ישראל לאפשר לכוחות הביטחון לעשות את עבודתם באין מפריע, כדי שנוכל לבוא חשבון עם הרוצחים המתועבים וסייעניהם במהרה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר