מול מעון רה"מ: שניים נעצרו בחשד לפגיעה בגדרות המקום

במהלך השבת הגיעו לקיסריה מספר מפגינים • לפי החשד, כמה מהם גרמו נזק מול ביתו הפרטי של נתניהו • בדיון שהתקיים לאחרונה בבית המשפט הציגה המשטרה מפות שהיו ברשות המפגינים • בנוסף, אדם שתקף מפגינים בחדרה עוכב לחקירה

נזק לגדרות מול בית רה"מ בקיסריה // קרדיט: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה גבר ואישה החשודים כי גרמו נזק לגדרות מול מעונו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה. הגדרות הוצבו במקום כדי למנוע ממי שאינו מורשה להתקרב. מי שזיהה את הנזק והזעיק את המשטרה היתה היחידה לאבטחת אישים בשב"כ המאבטחת את ביתו של נתניהו.

נזק לגדרות מול בית רה"מ בקיסריה, צילום: דוברות המשטרה

במהלך השבת הגיעו לקיסריה מספר מפגינים. לפי החשד, כמה מהם גרמו נזק לגדרות מול מעונו הפרטי של נתניהו. מטרת המפגינים היא להגיע ולהפגין ממש ליד המעון.

בדיון שהתקיים לאחרונה בבית המשפט הציגה המשטרה מפות שהיו ברשות המפגינים. לפי המפות, התכוונו המפגינים להגיע עד למעונו של נתניהו.

מפגינים בקיסריה, צילום: ירון דורון

המשטרה הזהירה מהסכנה כי מאבטחי השב"כ עלולים לבצע ירי אך עבר דמויות חשודות אשר יתקרבו אל המעון.

מוקד קיסריה אמר בתגובה: "ראש ממשלה שמסתתר מהעם מאחורי גדרות גבוהות ואטומות שאינן מאפשרות לו לראות את המציאות בעיניים, על מנת לנסות להתחמק מלתת דין וחשבון להפקרה שהובילה ל-7 באוקטובר ובמחדל שממשיך כבר חצי שנה, אינה התנהגות ראויה של ראש ממשלה בישראל.

כמו כן, לא ברור הקשר ל"עלילת המפות" השיקרית של המשטרה שיצרה מצג שווא, כאילו מפה היתולית שפורסמה, במתכוון מראש בכל הערוצים במדיה החברתית, הוצגה כאילו היתה מפה מבצעית לכיבוש בית ראש הממשלה בקיסריה".

ממשטרת ישראל נמסר: "היחידה לאבטחת אישים הזעיקה את המשטרה בשל גרימת נזק לגדרות מול בית ראש הממשלה בקיסריה. שוטרי תחנת חדרה שהגיעו למקום עצרו גבר ואשה החשודים במעשה. בארוע נוסף שהתרחש מול תחנת המשטרה בחדרה בו תקף אדם את המפגינים במקום נעדכן כי הגבר התוקף נעצר לחקירה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר