לשכת בן גביר מסבירה מדוע עבר באדום: "התנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7"

השר לביטחון לאומי יישאר באשפוז גם הלילה, לאחר שרכבו היה מעורב בתאונה סמוך לזירת הפיגוע ברמלה • בן גביר: "אני רואה אנשים שבאופן פומבי מייחלים למותי - מדובר בתופעה מתועבת, של אנשים מתועבים, שמלבים שנאת אחים" • ח"כ נעמה לזימי: "עוד מקרה בו אנו עדים להתנהלות המופקרת של מי שאמון באופן אירוני על מערכת אכיפת החוק"

תיעוד: רגעי התאונה של השר בן גביר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נפצע אתמול (שישי) קל בתאונת דרכים ברמלה, כשהיה בדרכו חזרה מסיור בזירת הפיגוע בעיר שבו נדקרה צעירה.

 

בהודעה רשמית שיצאה מלשכתו, עם צאת השבת, נאמר: "עם צאת השבת השר עודכן בצער ותדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם".

עוד נמסר מהלשכה: "באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר. השבח לבורא עולם ותודות לטיפול הרפואי המסור השר מתאושש ומצבו משתפר".

רכבו של השר בן גביר התהפך לאחר שביקר במקום הפיגוע ברמלה, צילום: ללא קרדיט

"השר מודה לאלפי המברכים ועשרות האלפים שהתפללו לשלומו. השר נמצא באיום מתמיד על חייו והתנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7. השר חוזר הערב לדאוג לביטחון הלאומי של כלל ישראל. רק בשישי האחרון ראינו עדות לחשיבות הרפורמות שעושה השר בן גביר ואזרח שקיבל רישיון במסגרת הרפורמה בנשק הציל חיים".

השר עצמו צייץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) וכתב לגבי התאונה: "אני שומע כל מיני טענות לגבי אופן הנסיעה. רק אזכיר, לצערי אני האישיות המאוימת ביותר כיום במדינת ישראל. רק בשנה האחרונה נלכדו מספר חוליות שרצו להתנקש בי. בהתאם לכך, וכנהוג לגבי אישים בכירים מאוימים אחרים, נסיעתי יחד עם רכבי האבטחה הינה במתכונת מבצעית. בפרט בזמנים ובמקומות ברמת איום גבוהה יותר".

"למרבה הבושה, אני רואה אנשים שבאופן פומבי מייחלים למותי. כולל אדם אחד שהיה בעבר ניצב במשטרה. מדובר בתופעה מתועבת, של אנשים מתועבים, שמלבים שנאת אחים, שאוהבים אויבים יותר מאשר אחים, והם הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל. אפשר להיות חלוקים על הדרך, אפשר גם על המהות, אבל אסור שנשכח כי כולנו אחים. כשהחמאס ביצע את הטבח שלו הוא לא הפריד בין ימין לשמאל! חייבים לזכור זאת".

בתוך כך, חברת הכנסת נעמה לזימי שלחה הערב מכתב דחוף ליעמ"שית על מנת שתפתח בבדיקה מקיפה על התנהלותו של בן גביר בכבישים והסכנה שהוא מהווה לשלום הציבור".

זירת התאונה של בן גביר, צילום: יוסי זליגר

"התאונה בה היה מעורב בן גביר אתמול היא עוד מקרה בו אנו עדים להתנהלות המופקרת של מי שאמון באופן אירוני על מערכת אכיפת החוק," מסרה לזימי.

"מדובר באדם חסר אחריות, שמצפצף במודע ובאופן שיטתי על החוק, ומעמיד בסכנה את עצמו, את עובדיו ואת הציבור כולו. משלל העדויות והמקרים בהם היה מעורב בן גביר עולה תמונה ברורה של התנהלות מופקרת שמסכנת את שלום הציבור ואינה נובעת משיקולים מבצעיים. עוד עולה כי בן גביר משדל את עובדיו לעבור על החוק ולסכן את עצמם ואת סביבתם. לכן, פניתי ליועמש"ית על מנת שתפתח בבדיקה דחופה ומקיפה בדבר התנהלותו זו"

ח"כ נעמה לזימי, צילום: יעקב בכר

בן גביר פונה אתמול במצב קל-בינוני לבית החולים שמיר-אסף הרופא, אחרי שהרכב שלו התפרץ לצומת ברמזור אדום עם יציאתו מזירת פיגוע הדקירה בעיר - והתנגש ברכבו של צעיר שנסע ברמזור ירוק. בהמשך הועבר יחד עם בתו, שגם הייתה ברכב ונפצעה באורח קל, להדסה עין כרם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר