לאחר ששבה לארץ במצב קשה: החטופה אלמה אברהם חוגגת יום הולדת במחלקת השיקום

אברהם ששוחררה לאחר 51 ימים והובהלה ישירות לבסורוקה, חגגה את יום הולדתה עם הצוות הרפואי במחלקת השיקום של בית החולים • אלמה: "אני מאחלת לעצמי שכל החטופים ישתחררו כבר היום ושיהיו בריאים, כמוני"

מרגש: אלמה אברהם חוגגת יום הולדת במחלקת השיקום || דוברות סורוקה

"מאחלת לעצמי שכל החטופים ישוחררו": אלמה אברהם חגגה היום (רביעי) במחלקת השיקום בסורוקה יום הולדת 85. אלמה נחטפה ב-7 באוקטובר מביתה בנחל עוז, ושוחחרה במסגרת עסקת החטופים בסוף חודש נובמבר, לאחר 51 ימים בשבי.

אלמה אברהם חוגגת יום הולדת בבית החולים, צילום: דוברות סורוקה

כשהחלו אזעקות גם בנחל עוז, אלמה, שמתגוררת לבדה, נכנסה לממ"ד. כמו יתר תושבי הקיבוץ, גם היא הונחה שלא לצאת. בזמן ששהתה במקום, היא שוחחה עם בנה אורי רביץ, שסיפר: "היא סיפרה שהיא בממ"ד לבד. סיפרתי לה שיש חדירת מחבלים בשדרות, ולקח לי זמן להבין שהיא אומרת 'יש גם פה'". המחבלים שהגיעו לקיבוץ פרצו לביתה וחטפו אותה. כשאחד מילדיה הגיע לביתה, הוא מצא בית ריק, הפוך והרוס. הממ"ד בבית היה פתוח והמיטה שלה הייתה הפוכה. המשפחה קיבלה מידע כי ייתכן ואלמה נחטפה, ובהמשך הגיעה תמונה שאימתה זאת.

אלמה אברהם חוגגת בבית החולים, צילום: דוברות סורוקה

עם שובה לישראל הובהלה אלמה לחדר הטראומה במלר״ד סורוקה במצב קשה מאוד ונשקפה סכנה מיידית לחייה. מאז מצבה השתפר בצורה משמעותית והיום, עשרות מאנשי הצוות שטיפלו ושמטפלים בה מהמחלקה לטיפול נמרץ כללי, ממחלקה פנימית, גריאטרית ושיקום הגיעו לשמוח יחד איתה ואיחלו לה שבשנה הבאה תחגוג בריאה בביתה.

אלמה: "אני מאחלת לעצמי שכל החטופים ישתחררו כבר היום ושיהיו בריאים, כמוני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר