אחד ממובילי מחאת קפלן באמירה מקוממת: "ישראל מבצעת פשעי מלחמה בעזה"

עמי דרור התייחס לתקרית החריגה בה שבעה פעילים זרים, עובדי ארגון הסיוע הבינ"ל World central kitchen, נהרגו בתקיפת רכב במרכז רצועת עזה • בדבריו האשים את ישראל ב"חיסול", תקף את הממשלה וקרא לבחירות מיידיות

עימותים בהפגנה נגד הממשלה ברחוב קפלן, ת"א ארכיון). צילום: קוקו

עמי דרור, אחד הדמויות הבולטות במחאות קפלן, התייחס היום (שלישי) בחשבון ה-X שלו לתקרית החריגה בה שבעה פעילים זרים, עובדי ארגון הסיוע הבינ"ל World central kitchen, נהרגו בתקיפת רכב במרכז רצועת עזה, והתבטא באופן חריג כשהאשים את ישראל ב"חיסול ופשעי מלחמה".

רכב ארגון "המטבח העולמי המרכזי" שנפגע בדיר אל-בלח // רשתות ערביות

"קשה לנו כישראלים לשמוע את האמת אבל מדינת ישראל מבצעת פשעי מלחמה בעזה", אמר דרור. "חיסול שבעה עובדי הסיוע של World Central Kitchen מטלטל היום את העולם ובצדק. הארגון שהקים חוזה אנדרס הוא אחד מארגוני הסיוע החשובים בעולם, עומדים מאחוריו האנשים הכי משפיעים בעולם, ובכללם רוב מוחלט של המשפחות היהודיות האמידות בארצות הברית. מדובר בארגון פרטי, לא או"ם ולא אונרא. ארגון אהוב ופופולרי שכמעט כל משפיעני העולם תומכים בו". 

"הנזק למדינת ישראל הוא בלתי נתפס", המשיך. "לא מדובר כאן בפגז טועה, או בחייל שהתבלבל. זה היה ירי של טיל מדוייק מכלי טייס. מי שירו את הטיל ידעו שמדובר ברכב סיוע הומניטרי, עברו את כל שרשרת האישורים, ועל אף שידעו שמדובר ברכב סיוע - החליטו לחסל שבעה אנשים. אסור להתבלבל, אנשי הסיוע האלו מסייעים בעיקר לישראל. בלעדיהם, הרעב בעזה רק יחמיר וישראל תהיה חייבת לקחת על עצמה את ניהול הרצועה על פי חזונם של בן גביר וסמוטריץ".

רכב עובדי הסיוע, צילום: רשתות חברתיות

בהמשך תקף דרור את הממשלה: "פשעי המלחמה מתבצעים על ידי ממשלת החורבן בכוונת מכוון ושותפים לה כל חברי הממשלה (גם אתה גנץ). אסור לשתוק מול פשעי מלחמה. כל ישראלי, כל יהודי, חייב לצאת נגד ממשלת החורבן ופשעי המלחמה שלה. צאו מהבית! השמיעו קול! המדינה בוערת והממשלה מלבה את הלהבות! חייבים הנהגה חדשה! חייבים בחירות עכשיו!". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר