חיפה בדרך לסיבוב שני: ענת קליש הובסה, יונה יהב ודוד עציוני יתמודדו זה מול זה

ראש העיר לשעבר צפוי להתמודד בסבב נוסף מול עציוני לאחר שאף אחד מהם לא השיג רוב של 40 אחוזים • עם זאת, ישנן עוד כ-16 אלף מעטפות כפולות שטרם נספרו • קליש, ראשת העיר המכהנת הגיבה להפסד: "מקבלת את רצון הבוחר ומאחלת הצלחה לעיר ולמי שיבחר לעמוד בראשה"

דוד עציוני ויונה יהב . צילום: אנצ'ו גוש ג'יני ומיכה בריקמן

מהפך בחיפה: הבוקר (רביעי), מתבהרים הנתונים לפיהם יונה יהב, ראש העיר לשעבר ודוד עציוני צפויים להתמודד זה מול זה בסבב בחירות נוסף לראשות עיריית חיפה, שכן אף אחד מהם לא השיג רוב של 40 אחוזים. זאת בעוד ראשת העיר המכהנת, עינת קליש רותם נחלה הפסד. יש לציין כי ישנן עוד כ-16 אלף מעטפות כפולות שטרם נכללו בספירה. 

יהב, שמוביל נכון לרגעים אלה, עם 36 אחוזים, לעומת 22 של עציוני, הודה על הבעת האמון בו ואמר כי החל במגעים עם מועמדים ורשימות להקמת קואליציה רחבה: "אני נרגש מהתמיכה האדירה של עשרות אלפי חיפאים. ניצחנו בפער אדיר את הסיבוב הראשון, ואני מתכוון להגדיל אותו ולהשלים ניצחון סוחף בסיבוב השני".

 

גם עציוני הגיב לדברים: "מדובר בהישג משמעותי. הצלחנו לעלות לסיבוב השני למרות שכל המועמדים ניסו לפגוע בנו כשהבינו שאנחנו אלה שמובילים. אפעל לאחד את העיר ואדאג לממש את את הפוטנציאל הענק שלה". 

 

הבוקר קליש הגיבה להפסד בחשבון ה-X שלה. "מקבלת את רצון הבוחר ומאחלת הצלחה לעיר חיפה ולמי שיבחר לעמוד בראשה. מי יתן ויעשה את הטוב למען תושביה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר