"הם שם למעלה מפקירים אותנו וצוחקים עלינו": לאחר דברי סמוטריץ' - משפחות החטופים מפגינות מול הקריה

השר אמר שהמגעים להחזרת החטופים הם "לא הדבר הכי חשוב עכשיו, צריך להשמיד את חמאס" - והמשפחות יצאו למחות • אייל מור, אחיינו של אברהם מונדר בן ה-79, שעדיין חטוף בעזה: "הממשלה לא מקשיבה לנו, אנחנו מרגישים שקופים - היום זה אנחנו, מחר זה יכול להיות כל אזרח אחר בישראל"

הפגנת משפחות החטופים בשער שאול מול הקריה // משה בן שמחון

משפחות החטופים מפגינות בשעה זו מול הקריה, לאחר דבריו של השר בצלאל סמוטריץ' שאמר מוקדם יותר היום (שלישי) בהתייחסו למגעים לעסקת החטופים: "מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס"., במהלך ראיון ברשת ב'.

הפגנת משפחות החטופים מחוץ לקריה, צילום: גדעון מרקוביץ'

"137 ימים הבת שלי בעזה, ומי מחזיר לי אותה? יש שם ילדות שאני לא יודעת מה קורה להם כל יום כל דקה כל שניה החיות האלה מסתכלות עליהם מה הם עושות לה תחזירו לי אותה עכשיו", אמרה אמה של אחת החטופות מחוץ לשער שאול. 

הפגנת משפחות החטופים מחוץ לקריה, צילום: גדעון מרקוביץ'

 אייל מור, אחיינו של אברהם מונדר בן ה-79 מקיבוץ ניר עוז שעדיין חטוף בעזה, אמר: "רוצה להגיד לכם מה הוא היה אומר עכשיו לקבינט הוא היה שואל איך הפקירו אותי באותה שבת שחורה? איך זה שאפשרו למאות מפלצות החמאס להשתלט על ניר עוז, להשתולל כמה שעות ולרצוח את בני האהוב רועי? איך צבא כזה חזק השאיר אותי בגיל 79 להיאבק בידיים חשופות בדלת של הממד כדי להגן על משפחתי ממחבלים צבאי דם. אל תשליכני לעת זקנה".

"הממשלה לא מקשיבה לנו אנחנו מרגישים שקופים, תשמעו את זעקתנו, זעקת משפחות החטופים זעקת משפחות הנרצחים, זעקות משפחות החללים, שעה שעה, דקה דקה, היום זה אנחנו מחר זה יכול להיות כל אזרח אחר במדינת ישראל", המשיך. "המדינה לא שמרה עלינו והיא לא תשמור עליכם אזרחים יקרים. הם למעלה מפקירים אותנו הם שם למעלה צוחקים עלינו, הם לא הולכים למשא ומתן מהלב. אמיתי הם צוחקים עלינו לא עוד אנחנו לא נשתוק עד שיביאו את כולם הביתה".

הפגנת משפחות החטופים מחוץ לקריה, צילום: גדעון מרקוביץ'
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר