רס"ל עדי אלדור שנפל בקרב ברצועה היה אמור להשתחרר עוד חודש: "רצה לכבוש את העולם"

הוריו של עדי, רקפת ולירון במסר לעם: "החטופים זה ערך עליון, אסור להתייחס אליהם כמשהו מעיק" • "הוא אהב את החיים ואנשים אהבו אותו", סיפרו על בנם

הוריו של רס"ל עדי אלדור, שהתבשרו אמש על מותו, במסר למען שחרור החטופים: "חייבים להחזיר אותם" // מישל מכול

רקפת ולירון אלדור, הוריו של רס"ל עדי אלדור שנפל אתמול (ראשון) בקרב בדרום רצועת עזה במסר לעם: "החטופים זה ערך עליון, אסור להתייחס אליהם כמשהו מעיק. הם לא בחרו בזה, אלו ילדים שהיו חודש בצבא. אנחנו צריכים להחזיר אותם".

רס״ל-עדי-אלדור, צילום: ללא

"קשה לדבר בלשון עבר. אני באירוע חוץ-גופי", אמרו. "דיברנו איתו פעם אחרונה ביום שישי. הוא אמר: 'הכל קל, הכל סבבה, פיקניק בחאן יונס'. אמרנו לו 'תתקשר גם מחר?'. הוא אמר: 'למה, כבר דיברנו. למה יש לדבר?'. הוא לא הבין כמה זה מחזק אותנו. וזה לא קרה".

הם המשיכו וסיפרו על עדי: "הוא ילד שאוהב את החיים, הוא היה תכשיט. השם עדי תפור עליו. הוא אהב את החיים. אנשים אהבו אותו. הוא ידע לחבר אנשים. הוא ידע לחייך. הוא אהב כלבים. הוא חבר שלו מצאו גורים שבועיים לפני המלחמה. כל פעם אמרנו: 'כשעדי יחזור הוא יהיה איתם'".

עדי היה אמור להשתחרר מהצבא בעוד כשחודש, "היו לו תוכניות לכבוש את העולם. להנות עם הצוות".

חזרנו מהטיול עם הכלבים אתמול בערב, והגיע מישהו על אזרחי", מספר אביו.  "שאלתי אותו 'אפשר לעזור לך?'. הוא ענה: 'משפחת אלדור?'. ואמר שצריך לעלות למעלה. כל המדרגות אני אומר לעצמי: 'רק שיגידו שהוא פצוע, רק שיגידו שהוא פצוע'".

"היום עם ישראל קיבל בשורות טובות על חטופים ששוחררו", המשיך. "אני חושב שלפחות הביחד ננצח הזה, זה רק החטופים. ויודע שזה מה שעדי חשב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר