עשרות מוחים בדרכם למחסום כרם שלום על מנת לחסום את משאיות האספקה לעזה \ צו 9

"אף סיוע לא עובר- עד שאחרון החטופים חוזר": מוחים ניסו למנוע את הכנסת משאיות לעזה

מפגינים מתנועת "צו 9- הניצחון תלוי בך" ופורום עשו את דרכם הבוקר למחסום כרם שלום • במשטרה ניסו לעצור את המוחים • בין המשתתפים: בני משפחות החללים, נציגי משפחות החטופים, מילואימניקים משוחררים ואזרחים מפונים

עשרות מוחים הגיעו הבוקר את דרכם הבוקר (חמישי) למחסום כרם שלום, למחות כנגד העברת משאיות האספקה לרצועת עזה באמצע המלחמה. הצועדים מתנועת "צו 9- הניצחון תלוי בך" ופורום תקווה טענו כי "אף סיוע לא עובר- עד שאחרון החטופים חוזר, לא מעבירים ציוד לאויב".

בתנועה צו 9 מדגישים, שהאירוע הזה הוא שלב ראשון בסדרה של פעולות בשבועות הקרובים, שמטרתן "עצירת משאיות האספקה לחמאס באמצע המלחמה".

עשרות מוחים בדרכם למחסום כרם שלום על מנת לחסום את משאיות האספקה לעזה, צילום: צו 9

המפגינים שהתארגנו מראש, הגיעו בשיירת רכבים ונתקלו באזור כרם שלום במחסום משטרתי שניסה למנוע מהם להגיע ולחסום את הכביש שבו נוסעות המשאיות. לאחר שהמשיכו בנסיעתם הוציאו קציני המשטרה במקום צו "שטח צבאי סגור" החתום ע"י אלוף פיקוד הדרום ירון פינקלמן זאת כדי למנוע את קיום המחאה.

גליה ויהודית אחיותיו של אבינתן אור שנמצא בשבי חמאס, בהפגנה בסמוך לכרם שלום \\ צו 9

גליה ויהודית אחיות של אבינתן אור שנמצא בשבי בחמאס הגיעו גם הן להפגין: "אנחנו כאן כדי להגיד שלא ייתכן שיש לנו חטופים שנמצאים בתת תזונה ולא מגיע אליהם שום סיוע ואנחנו פשוט מכניסים כל יום משאיות שמכניסות את החמצן שהחמאס זקוק לו כדי להמשיך להילחם. אף מדינה הגיונית בעולם לא הייתה עושה דבר כזה".

רעות בן חיים, תושבת נתיבות וממובילת התנועה: "הדבר הזה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. בעוד לוחמינו הגיבורים מחרפים את נפשם, החטופים שלנו נאנקים, היישובים והקיבוצים שלידנו ריקים מנפש וירי הטילים והרקטות ממשיך. מהצד השני, בחסות מדינת ישראל, מאות משאיות של ציוד ואספקה עוברות לחמאס באופן יומיומי. כאילו דבר לא קרה כאן בשביעי באוקטובר".

"יש הבדל אדיר בין להגיד שיש משאיות לבין לראות בעיניים מאות רבות של משאיות שנכנסות הישר ליידים של הרוצחים האלה" הוסיפה. "אני מזמינה את עם ישראל בכלל ומנהיגי הציבור בפרט לבוא לכאן לעוטף עזה ולפעול לשינוי האבסורד שצועק מכאן".

מפורום תקווה המאגד משפחות חטופים נמסר: "אנחנו כאן כדי לומר שהסיוע ההומניטרי לעזה בזמן שהילדים החטופים שלנו נמצאים במנהרות החמאס הוא פשע. אסור להכניס לעזה משאית הומניטרית אחת לפני שמחזירים את כל החטופים לביתם. במקום ללחוץ על החמאס אנחנו נותנים לו אויר וחמצן שיאפשרו לו להמשיך ולהילחם בנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו