בעקבות דרישת משפחות שכולות: "אחים לנשק" מחקו פוסט עם שמות הנרצחים מהשבת השחורה

בארגון פרסמו הודעה עם שמות הנרצחים וההרוגים ובה תקפו את השוואת נתניהו בין אוסלו לאירועי השבת השחורה • אביו של סרן אורי שני: ".כאב שכול אני חש כי הארגון הבזוי הזה מחלל את זכרו של בני"

אחים לנשק. צילום: ללא

נציגי משפחות שכולות קראו היום (רביעי) לארגון "אחים לנשק" להסיר את השם של קרובם שנפל במלחמה מהקמפיין של הארגון שרץ ברשת.

צילום: החמ"ל האזרחי-אחים לנשק

הרב יהושע שני, אביו של סרן אורי שני ז"ל כתב בחשבון ה-X: "מדם ליבי .כאב שכול אני חש כי הארגון הבזוי הזה מחלל את זכרו של בני! עושים שימוש פוליטי בדבר הקדוש ביותר. מאז נפל בני חשתי שהעם לומד לקח ומשנה כיוון! אבל הקמפיין הזה הוא שיא הנבזות ושימוש ציני בשכול! אני קורא לכל מי שנאמן לחללי צה"ל הקדושים לגנות בכל פה את השימוש בשכול לפוליטיקה".

אליהו דוכן, אחיו של סגן יוחאי דוכן ז"ל, כתב: שלום "אחים לנשק" אשמח שתוציאו את השם של אחי סגן יוחאי דוכן ז"ל מקמפיין ההסתה הפוליטי שלכם. תודה מראש ד"א: להבא כדאי לכם כגוף פוליטי, לשאול את משפחות הנופלים אם הן מסכימות שתחללו את זכר יקיריהם בקמפיין פוליטי מסוג שכזה."

"אמיר רוזנטל, אביו של אפיק רוזנטל, לוחם מגלן שנפל בקרבות בנחל עוז ב-7 באוקטובר כתב:" הנני דורש מכם להסיר באופן מיידי את שמו של בני מכל קמפיין ומכל רשימה שאתם עושים בה שימוש. לא קיבלתם שום אישור לעשות שימוש כלשהו בשמו של בני למטרותיכם.

בקמפיין של הארגון - בתגובה לדברי נתניהו כי כמות הקורבנות מה-7 באוקטובר שווה לזו שאחרי הסכמי אוסלו -  נכתב: "אחים לנשק בתגובה לנתניהו: 1,200 נרצחים שעבורך הם ניצבים בקמפיין - אלה האחים והאחיות שלנו. עם ישראל מבין שבשבילך 1,200 נרצחים הם ניצבים בקמפיין. בשבילך האסון הגדול ביותר שהיה הוא גרף חשבונאי. מי שנטבח, שנחטף מביתו, מי שנאסה, ומי שמסר את חייו על הגנת המולדת הם רק סטטיסטיקה".

בעקבות הדרישה של המשפחות השכולות, הסירו "אחים לנשק" את הפוסט שעורר את הסערה. וכתבו: "בעקבות פניות מאחים שלנו, אנו מסירים את הפוסט ומעלים חדש עם תמונה אחרת. אנו רותחים על ראש הממשלה נתניהו אשר התייחס לנרצחים ב-7.10 כאל סטטיסטיקה המשמשת בקמפיין. יחד עם זאת, אם יש משפחות שכולות, קדושות, אשר נפגעו מהפוסט - אנו מקבלים, מתנצלים ומשנים

ראש הממשלה, תשכח מזה. אתה תקוע באתמול, וההשוואות שלך אינן אלא ניסיון ציני לייצר יסודות לקמפיין פוליטי פסול. יש לנו חדשות בשבילך: הפעם לא תצליח. צא לשטח ותגלה שהעם מאוחד מאחורי כוחותינו. אנחנו, יחד עם אזרחי ישראל לא ניתן יותר מקום לשנאה, שיסוי והסתה מבפנים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר