לא היה מוכן לנטוש את המשק שלו: אייל אוזן, בן 54 ואב לשלושה, נהרג מפגיעת נ"ט בנטועה

אייל נהרג מפגיעת נ"ט ששוגר ע"י חיזבאללה כשהיה במטעי התפוחים שבבעלותו • הוא יובא למנוחות הלילה בבית העלמין בגשר הזיו • "הוא לא יכול היה לשבת ולראות את מפעל חייו לא מטופל", סיפרו חבריו

אייל אוזן, נהרג מפגיעת נ"ט בצפון. צילום: ללא

אייל אוזן בן 54 ממושב נטועה הוא האזרח שנהרג היום (חמישי) מנ"ט שנורה ע"י חיזבאללה מלבנון. אוזן הוא חקלאי ואב לשלושה, הוא היה במטעי התפוחים שבבעלותו. ההלוויה תתקיים הערב בשעה 22:00 בבית העלמין בגשר הזיו. 

אייל אוזן, נהרג מפגיעת נ"ט בצפון, צילום: ללא

רוית אטיאס שעבדה עם אייל: "הוא חקלאי מאוד גדול ונחשב לאחד הגדולים במושב נטועה. הוא נולד ומושבניק במלוא הוויתו. יש לו שלושה ילדים גדולים, ושושי אשתו היא יד ימינו בעסק. 'חקלאי מושב נטועה לא מוכנים לעזוב את המשק', ככה הוא אמר. הוא חקלאי כזה שלא היה מוכן לוותר. זה קשה עוד לעכל. ולא להאמין שזה קרה,  אין אחד שלא מכיר אותו באזור". 

"לא היה מוכן להפקיר את המשק". אייל אוזן, צילום: ללא

שוקי רגב, שכנו וחברו של אייל: "אייל גדל וינק חקלאות. התגורר בנטועה ועברו בשלב מסויים לקיבוץ גשר הזיו ובכל יום למטעים וללול שלו. חקלאי שלא ויתר על עיבוד אדמותיו ולא היה מוכן להפקיר את המשק. אשתי דיברה איתו שזה מסוכן אבל האדמה הייתה בעורקיו והוא לא יכול היה לעזוב את המטעים, אלו היו חייו, הוא לא יכול היה לשבת ולראות את מפעל חייו לא מטופל. בתחילת המלחמה הם התפנו והוא התייעץ איתי אם לחזור. הוא לא חשש לעבד את האדמות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר