לאחר 55 ימים בשבי החמאס, עמית סוסנה שנחטפה מכפר עזה שוחררה הערב

עמית סוסנה בת ה-40 נמסרה לידי הצלב האדום בלב העיר עזה, בפעימת החטופים השביעית • היא נחטפה מכפר עזה, שם עברה להתגורר לאחרונה, לאחר שעברה משדרות • במשך 20 ימים הייתה משפחתה בחוסר וודאות, עד שהתבשרו כי נחטפה באכזריות לעזה

עורכת דין מכשרת ותושבת עוטף גאה. עמית סוסנה. צילום: ללא

עמית סוסנה בת ה-40 שוחררה הערב משבי החמאס והיא נמסרה לידי הצלב האדום, יחד עם החטופה מייה שם בת ה-21. עמית נחטפה משכונת הצעירים בכפר עזה, שם עברה להתגורר לאחרונה לאחר שעברה משדרות.

מנהיגי דתות מכל רחבי הארץ התכנסו בכפר עזה, לתפילה וקריאה משותפת לשובם של החטופים והשבויים בעזה ולשובם לשלום של חיילי צה"ל // לירון מולדובן

כשהמחבלים חדרו אל הקיבוץ היא כתבה לבני משפחתה כי "מחבלים חדרו לישראל ממלא מקומות, וטובחים באנשים", היא סיפרה שהמחבלים היו מחוץ לחלונה: "כל הבית שלי ריח אבק שריפה, אני בממ"ד, זה ממש מפחיד, נשמע שהם פה בחוץ. אוף שייגמר כבר. נכנסתי לארון, זה הדבר הכי מפחיד בעולם. שוב יריות". ההודעה האחרונה ששלחה בקבוצה המשפחתית הייתה שנגמרת לה הסוללה, ומאותו רגע נותק איתה הקשר.

עמית סוסנה מועברת מידי חמאס לצלב האדום, צילום: רשתות ערביות

במשך 20 ימים הייתה משפחתה בחוסר וודאות, עד שהתבשרו כי נחטפה באכזריות לעזה, סוסנה היא עורכת דין, ומהבוגרים הראשונים של הפקולטה למשפטים במכללת ספיר שבעוטף עזה. חבריה כתבו כי היא עורכת דין מוכשרת, חברה יקרה ותושבת עוטף גאה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר