"אימא חייכנית בטירוף, אני צריכה את ההורים שלי": רז בן עמי חוזרת הביתה

רז בן עמי (57) ובעלה אוהד הוחזקו בשבי חמאס מאז השבת השחורה • היום (רביעי) היא נכללה ברשימת המשוחררים במסגרת הפעימה השישית, בלי בעלה • ביתה, נטלי שחזרה את רגעי החטיפה של אמה: "ראינו בסרטון שלפחות שישה מחבלים החזיקו אותה, ואת המבט המפוחד שלה בעיניים"

רז בן עמי, שוחררה בפעימה השישית. צילום: ללא רדיט

אחרי יותר מ-54 בשבי החמאס, הגיע הרגע לו חיכו במשפחת בן עמי והאם, רז בן עמי, נכללה ברשימת המשוחררים של הפעימה השישית. 

רז בן עמי (57) ובעלה אוהד מוחזקים בשבי חמאס מאז השבת השחורה. הם הספיקו לשלוח לבתם הודעה אחרונה שמחבלים תפסו אותם בביתם שבקיבוץ בארי ותמונות של רז, בפיג'מה ויחפה, מובלת על ידי מחבלים הופצו ברשת ומאז למשפחה אין מנוח. בקטע שפרסמה במשפחה היא ספרה שרז מתמודדת עם גידול במוח וזקוקה לטיפול מתאים ומידי.

נטלי בן עמי, בתם, סיפרה: "אימא חייכנית בטירוף, תמיד שמחה בכל מצב. אף פעם לא תיארנו שזה יגיע למצב שזה הגיע. בשלב מסוים הגיעה הודעה מההורים שהם תפסו אותם ומאז נותק הקשר. באותם רגעים הרגשנו חוסר אונים ופחד. אחרי שבועיים קיבלנו סרטון של אמא שלי, זה היה אות החיים הראשון, רואים לפחות שישה מחבלים מחזיקים אותה, ורואים את המבט המפוחד שלה בעיניים. הם הכניסו אותה לטנדר אדום ומשם הוא נוסע. אני מתגעגעת להורים שלי יותר מהכול ורק מחכה לרגע הזה שיחזרו ויחבקו אותי, אני רק רוצה את החיבוק מהם, אני צריכה את ההורים שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר