תחזור לחבק את הבת שהצילה: ירדן רומן חוזרת משבי חמאס

ירדן נחטפה עם בעלה אלון ובתם הקטנה גפן • הם הצליחו לברוח מרכב המחבלים הנוסע, אך כשהבינה שהיא בדרך להיתפס העבירה אותו לידיו של בעלה • עכשיו השלושה שוב יהיו יחד

הצילה את הבת בתושייה רבה. צילום: GettyImages

המשפחה מתאחדת אחרי סיפור הגבורה ההירואי בשבת השחורה: ירדן רומן (36) נחטפה לעזה יחד עם בעלה אלון ובתם הקטנה גפן בת ה-3. ב-7 באוקטובר הם הועלו לרכב על ידי ארבעה מחבלים מחבלים חמושים יחד עם חבר קיבוץ נוסף. מספר מטרים לפני הגבול טנק התקרב אל הרכב, בני הזוג החליטו בתושייה רבה לקפוץ ולברוח ממנו וכך עשו.

כשהם נמלטו החלו יריות, גפן הייתה בידיים של ירדן ובאותו שלב היא מבינה שלא תצליח לרוץ מהר מספיק עם גפן והיא מעבירה אותה לידיו של אלון ובכך מצילה אותה. אלון לקח את גפן רץ מהר ומצא מקום להסתתר בו עד שבבוקר אחרי לילה בשטח הוא חבר לכוחות צה"ל.

במבט האחרון הוא ראה את ירדן עוצרת ושמה ידיים על הראש. מאז החטיפה נאלצה להתמודד המשפחה עם השאלות של גפן בנוגע לאמא שלה – אמא שלא חזרה לחבק. היום הן סוף סוף מתאחדות. ירדן היא במקור בת קיבוץ בארי שם גדלה, אלא שלפני מספר חודשים היא החליטה לעזוב כי התקשתה להתמודד עם המצב הביטחוני המורכב. היא חזרה לקיבוץ בשבת לרגל החג ונחטפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר